TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Klaudia Ptaszyńska objęła stanowisko head of production w Graffiti Films

Klaudia Ptaszyńska awansowała na stanowisko head of production w Graffiti Films. Dom produkcyjny kontynuuje rozpoczętą w 2018 roku misję pt. „zmiany, zmiany oraz rozwój”.
O autorze
1 min czytania 2023-01-30

Klaudia Ptaszyńska przez ostatnie 4 lata pracowała na stanowisku producentki w Graffiti. Odpowiadała za realizacje kampanii dla Klientów takich jak Grupa Żywiec, Totalizator Sportowy, Nestlé i wielu innych. Wraz z intensywnym rozwojem nadszedł czas na zmiany – Klaudia zajęła stanowisko szefowej produkcji.

Klaudia jako head of production odpowiedzialna będzie m.in. za nadzór nad przetargami i przydzielanie projektów odpowiednim zespołom Graffiti w oparciu o analizę briefów. Jej zadaniem będzie również dbanie o rozwój zespołu oraz całego działu produkcyjnego.

– Lubię, kiedy w projekcie jest dobra atmosfera, wola walki oraz wspólny cel. Uważam, że dobry team to duża część sukcesu projektu. Należy go więc mądrze skomponować, nie zapominając o tym, że team to również agencja i klient. Mamy z Frankiem, Szymonem i Kacprem sporo planów i pomysłów, które chcemy rozwijać w Graffiti. W dużym skrócie – work-life balance przede wszystkim – mówi Klaudia Ptaszyńska.

– Doszliśmy do miejsca, w którym stało się jasne, że Klaudia jest gotowa na nowe wyzwania. Doświadczenie na stanowisku producenta przy największych projektach w kraju oraz silna pozycja w teamie – to był oczywisty ruch. Comon! To po prostu musiała być ona! – tłumaczy Kacper Wantoła, co owner / producer w Graffiti.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj