Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Klaudia Ptaszyńska objęła stanowisko head of production w Graffiti Films

Klaudia Ptaszyńska awansowała na stanowisko head of production w Graffiti Films. Dom produkcyjny kontynuuje rozpoczętą w 2018 roku misję pt. „zmiany, zmiany oraz rozwój”.
O autorze
1 min czytania 2023-01-30

Klaudia Ptaszyńska przez ostatnie 4 lata pracowała na stanowisku producentki w Graffiti. Odpowiadała za realizacje kampanii dla Klientów takich jak Grupa Żywiec, Totalizator Sportowy, Nestlé i wielu innych. Wraz z intensywnym rozwojem nadszedł czas na zmiany – Klaudia zajęła stanowisko szefowej produkcji.

Klaudia jako head of production odpowiedzialna będzie m.in. za nadzór nad przetargami i przydzielanie projektów odpowiednim zespołom Graffiti w oparciu o analizę briefów. Jej zadaniem będzie również dbanie o rozwój zespołu oraz całego działu produkcyjnego.

– Lubię, kiedy w projekcie jest dobra atmosfera, wola walki oraz wspólny cel. Uważam, że dobry team to duża część sukcesu projektu. Należy go więc mądrze skomponować, nie zapominając o tym, że team to również agencja i klient. Mamy z Frankiem, Szymonem i Kacprem sporo planów i pomysłów, które chcemy rozwijać w Graffiti. W dużym skrócie – work-life balance przede wszystkim – mówi Klaudia Ptaszyńska.

– Doszliśmy do miejsca, w którym stało się jasne, że Klaudia jest gotowa na nowe wyzwania. Doświadczenie na stanowisku producenta przy największych projektach w kraju oraz silna pozycja w teamie – to był oczywisty ruch. Comon! To po prostu musiała być ona! – tłumaczy Kacper Wantoła, co owner / producer w Graffiti.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj