Dotychczas wirtualne koncerty zagrali już tacy zagraniczni muzycy jak: Travis Scott, Ariana Grande czy Ozzy Osbourne. Organizowany przez ING koncert Paliona będzie pierwszym tego typu wydarzeniem z udziałem polskiej gwiazdy na platformie Roblox.
Występ Paliona odbędzie się 4 lutego o godzinie 18.00 w grze „Miasto ING” w Roblox. Aby wziąć udział w wydarzeniu, wystarczy posiadać konto na platformie Roblox oraz wejść do gry w trakcie jego trwania. Przygotowania do koncertu można obserwować już teraz – w „Mieście ING” zostały rozwieszone plakaty, a zegar odlicza czas do wydarzenia. Wybudowany został również stadion, na którym wystąpi awatar Paliona, a w sklepie można otrzymać koszulkę z wizerunkiem wykonawcy.
Zobacz również
– Metaverse jest intensywnie rozwijającą się koncepcją łączenia świata wirtualnego z rzeczywistym. Coraz więcej nastolatków rozwija swoje pasje właśnie w wirtualnych światach – spędzają czas ze znajomymi, tworzą, bawią się i uczą. Miasto ING jest miejscem, które powstało, aby łączyć wszystkie te obszary – uczyć dzieci dobrych nawyków w finansach, ale też dostarczyć im wspólnie przeżywanej rozrywki. Możliwość rozwijania swoich pasji jest ważna dla 46 proc. młodych ludzi, a słuchanie muzyki to codzienność aż 77 proc. nastolatków. Dlatego zaprosiliśmy do współpracy znanego artystę Paliona, idola nastolatków, którego koncert będzie wstępem do kolejnej odsłony edukacyjnej gry „Miasto ING” – mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
W zeszłym roku ING Bank Śląski jako pierwszy bank w Polsce pojawił się na platformie gamingowej Roblox z grą edukacyjną „Miasto ING”. Gra pozwala trenować dobre nawyki związane z finansami w sposób najbardziej przyjazny, czyli przez zabawę. W wirtualnym świecie marki gracze mogą gromadzić wirtualne pieniądze poprzez wykonywanie różnych zadań. To do nich należy decyzja czy chcą te pieniądze zaoszczędzić i kupić za nie np. pierwsze wirtualne mieszkanie czy wolą je wydać na udoskonalenie swojej postaci.
Za koncept strategiczny i nadzór nad przygotowaniem kampanii odpowiada Agencja kreatywna GONG. Wdrożeniem pomysłu i koncepcji Miasta ING zajęło się Game Changer, natomiast ze media odpowiada Mullen Lowe Media Hub.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Sonic branding banków i instytucji finansowych
Budowanie i utrzymywanie silnej, godnej zaufania marki ma dziś kluczowe znaczenie. Banki oraz instytucje finansowe mają możliwość budowania zaufania i przywoływania w pamięci marki poprzez wykorzystanie siły dźwięku i muzyki. O tym, jak wykorzystują one sonic branding przeczytacie w artykule Jak sonic branding może budować zaufanie do marki?.
PS 2 Dzieci odprawiają msze święte w Robloxie
W grze MMO Roblox dzieci zaczęły odprawiać msze święte czy organizować pogrzeby. Zabawę dzieciaków komentują influencerzy i księża. A same materiały trendują na TikToku.