Do SalesTube Marek Olwert przeszedł z agencji Performics, gdzie specjalizował się w działaniach paid social oraz afiliacyjnych. W branży od blisko 5 lat. Współpracował z takimi klientami jak Stellantis, Totalizator Sportowy, Tarczyński czy Agora.
W SalesTube zajmie się wsparciem zespołu w obsłudze kluczowych klientów. Na nowej ścieżce kariery chce skupić się na działaniach w e-commerce oraz social commerce, które agencja z powodzeniem realizuje na kilkudziesięciu rynkach.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Marek dołączył do SalesTube w styczniu br.