Nowa marka adidasa
Pierwszy raz od 50 lat adidas tworzy nową markę – adidas Sportswear, która ma być przeznaczona z myślą o wygodzie i łączeniu sportu z codziennością. Brand będzie też uzupełnieniem i pomostem pomiędzy markami Original i Performance.
Ambasadorką Sportswear została 20-letnia Jenna Ortega – młoda aktorka znana głównie z serialu „Wednesday” i filmów „Krzyk” czy „Opiekunka: Demoniczna Królowa”. Adidas stworzył wraz z nią kolekcję wiosna lato 23.
Zobacz również
– Sposób, w jaki wyrażam siebie, czy to wokalnie, czy estetycznie, jest czymś, w co osobiście wkładam dużo energii. A to dlatego, że wiem, jaką moc może mieć w inspirowaniu innych. Przyjmowanie wszystkiego, kim jestem i wszystkiego, za czym się opowiadam, nadal jest podróżą, a dzięki nowym doświadczeniom uczę się i odkrywam siebie. Jestem wielką zwolenniczką wyrażania różnych dążeń, pasji i cech, czy to poprzez to, co robisz, co nosisz, czy to, czego bronisz – dlatego byłam tak podekscytowana współpracą z adidas – mówi Jenna Ortega.
Aktorka zresztą sama jest dość usportowiona – ćwiczy jogę i gra w piłkę nożną, a ubrania adidasa mają jej towarzyszyć od najmłodszych lat.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kolekcja wiosna lato 23 w adidas
Kolekcja nowej marki obejmuje głównie cztery kolory: czerń, fiolet, czerwień i zieleń. Możemy w niej dostrzec sporo nawiązań do lat 90. i klasyków adidasa. Gigant odzieżowy twierdzi też, że ubrania ich nowego brandu nadają się nie tylko do uprawiania sportu, ale też do chodzenia na co dzień.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Adidas będzie promować swoją nową markę kampanią „All That You Are”, w której pojawią się nie tylko Jenna Ortega, ale też Son Hueng-min, Trae Young, Mary Fowler czy Carolina Voltan.
– Adidas Sportswear umiejętnie spaja sportowe sylwetki ze świeżymi detalami i łączy najnowsze technologie z wygodą, aby podnieść codzienny styl użytkowników. Jesteśmy bardzo podekscytowani, że Jenna dołączyła do rodziny adidas i stanie na czele tej marki, ponieważ nowa linia to prawdziwe święto wyrażania siebie i indywidualizmu – doskonale pasujące do wszystkiego, co reprezentuje. Oferując szereg elementów, które mogą być używane jako czyste płótno dla każdego konsumenta, łącząc je i stylizując według własnego uznania, zwróciliśmy szczególną uwagę na włączenie określonych krojów, kolorów i detali z odsłoniętymi plecami, aby kolekcja działała bez względu na okoliczności, jak wygląda dzień użytkownika – mówi Jasmin Bynoe.
PS
Bohaterowie popularnej kreskówki Rick i Morty tym razem pojawiają się w reklamie marki adidas. Obok szalonego naukowca i jego wnuczka występują światowej klasy przedstawiciele kobiecego i męskiego futbolu.
PS2
Po 13 latach kończy się współpraca jednej z najbardziej znanych sportowych marek z kontrowersyjnym raperem. Powodem są ostatnie wypowiedzi Westa, które zostały uznane za rasistowskie i antysemickie.