Volkswagen up! - case study z jazdy próbnej na Facebooku

Volkswagen up! - case study z jazdy próbnej na Facebooku

Podczas wprowadzenia miejskiego modelu Volkswagen up! fani mogli sprawdzić funkcjonalności samochodu w jeździe próbnej. Interaktywny sprawdzian modelu up! to częścią kampanii „Małe jest Wielkie”, w której za media społecznościowe odpowiedzialna była agencja OX Media.

Trzonem kampanii „Małe jest Wielkie” była interaktywna gra składająca się z trzech zadań reprezentujących najważniejsze funkcjonalności Volkswagena up! czyli niskie spalanie, zwrotność i pojemność.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Przyjęta przez OX Media strategia opierała się nie tylko na treściach angażujących, lecz także edukacyjnych. Wykorzystując grywalizację oraz możliwość poznania produktu, kampania osiągnęła niezbędną w social mediach triadę: zasięg, zaangażowanie i pożądany przez klienta wizerunek.

W jaki sposób przebiegła ta wirtualna jazda próbna można sprawdzić na video case study: 

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij