Click4Mobile - nowa linia biznesowa ClickAd

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Click4Mobile - nowa linia biznesowa ClickAd

W ramach grupy ClickAd rozpoczęła działalność linia biznesowa Click4Mobile, zajmująca się realizacją działań z zakresu mobile marketingu. Usługi oferowane przez nową spółkę skierowane są do firm szukających wyspecjalizowanych kanałów promocji za pomocą platform mobilnych.

- ClickAd od dłuższego czasu przygląda się rynkowi reklamy dostarczanej za pośrednictwem urządzeń mobilnych - mówi Artur Janik, dyrektor ds. rozwoju w ClickAd. – Zdecydowaliśmy się na utworzenie spółki z uwagi na rosnący popyt na usługi mobilne, wzrost udziału smartfonów w rynku i wysoką efektywność działań. Utworzenie Click4Mobile idealnie wpisuje się w politykę rozwoju Grupy, zakładającą budowanie eksperckości i przewag rynkowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nowa linia biznesowa oferuje pełen pakiet usług z zakresu mobile marketingu. Koncentruje się na m.in. tworzeniu stron internetowych, aplikacji mobilnych, kreacji reklamowych, pozycjonowaniu mobilnym SEM/SEO oraz reklamie mobilnej.

- Naszym zdaniem tylko zintegrowanie pięciu usług mobilnych w jednym miejscu, daje Klientom możliwość zaistnienia na małym ekranie – mówi Artur Janik. – Dziś mobile to nie tylko reklama w urządzeniach przenośnych. To także usługi targetowania przy uwzględnieniu położenia w czasie rzeczywistym czy reklama rich mediowa.

Jednym z głównych kierunków rozwoju Click4Mobile jest opracowywanie rozwiązań tworzonych zgodnie ze standardem HTML 5.

Jesteśmy przekonani, że HTML 5 stanie się powszechny już w 2014 r. – mówi Artur Janik. – Już teraz widzimy wśród naszych klientów rosnące zainteresowanie rozwiązaniami opracowanymi w tej technologii. Jest to zrozumiałe ponieważ jej największymi zaletami są kompatybilność ze wszystkimi systemami mobilnymi i stacjonarnymi co zmienia znacznie sposób konsumpcji reklamy mobilnej, pozwalając użytkownikowi na jeszcze większą interakcję.

Do klientów Click4Mobile należą m.in.: Expander, Lotto, Śnieżka Satynowa. Ostatnio spółka pozyskała w drodze przetargu także Westwing Home & Living. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij