Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Piotr Osiński w jury festiwalu Golden Drum

Piotr Osiński, regional creative director w VMLY&R Poland, będzie oceniał zgłoszenia w kategorii Craft tegorocznego festiwalu Golden Drum.
O autorze
1 min czytania 2023-02-28

Golden Drum to jeden z najwyżej ocenianych konkursów kreatywnych w Europie, który przyczynia się do podnoszenia poziomu komunikacji marketingowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i promowanie transparentności w reklamie. Tegoroczna edycja festiwalu odbędzie się 9-10 października w słoweńskim Portorożu.

Piotr Osiński, regional creative director w VMLY&R Poland, zasiądzie w składzie jury Golden Drum w kategorii Craft. W ciągu 15 lat kariery zawodowej Piotr zyskał uznanie w plebiscytach „Człowiek Roku Reklamy” oraz „Najbardziej Kreatywni w Biznesie”. Zdobył ponad 80 nagród branżowych, w tym: Cannes Lions, Clio, LIA, Eurobest, Dubai Lynx, Golden Drum, Effies i inne.

Podczas ubiegłorocznej edycji Golden Drum dwie statuetki otrzymała kampania „Pierwsza Pomoc Ludzkości” zrealizowana przez VMLY&R dla BNP Paribas Bank Polska oraz Polskiego Czerwonego Krzyża. Kampania została nagrodzona Srebrem w kategorii Sustainable Business Solutions oraz Brązem w kategorii Health & Wellness – Branded & Unbranded Health Awareness.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj