Festiwal Golden Drum 2022 zakończył się 23 września uroczystą gala wręczenia nagród w Rovinj w Chorwacji.
Wśród wszystkich zgłoszeń, pochodzących z 24 różnych krajów, znalazło się 10 finalistów z Polski. Jury uhonorowało polskie agencje 5 brązowymi statuetkami, 6 srebrnymi i 6 złotymi.
Zobacz również
Agencja Change Serviceplan zdobyła 2 złote, 3 srebrne i 2 brązowe Bębny za kampanię „Unmute: Głośniej niż decybele” dla Polskiego Związku Głuchych.
Agencja 180heartbeats + Jung v Matt otrzymała 2 brązowe i 1 złotą statuetkę za kampanię „Pomocny Whopper Jr.” dla marki Burger King.
Agencja Grey Group została nagrodzona 3 złotymi statuetkami za stworzenie aplikacji „Sejmomierz” dla Stowarzyszenia 61/MamPrawoWiedziec.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Brązowa i srebrna nagroda powędrowały do agencji VMLY&R Warsaw za kampanię „Pierwsza pomoc ludzkości”, która powstała dla banku BNP Paribas.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zwiastun gry Techlandu „Dying Light 2 Stay Human” przygotowana przez Platige Image została uhonorowana Srebrnym Bębnem. Agencja otrzymała też nominację za działania dla Aston Martin V12 Vantage.
W finale Golden Drum 2022 znaleźli się także:
- Havas Creative Group za kampanię „Dobro nie zna granic” dla Fundacji Ocalenie i Klubu Inteligencji Katolickiej;
- Feeders Agency za kampanię „Spray The Sweaty” w grze „Fortnite” dla marki Old Spice;
- Agencja Just za kampanię „Mniej plastiku. Wyjątkowe winyle Dawida Podsiadło” dla Credit Agricole;
- Twin. Digital Collective za akcję „Be kind rewind” dla firmy 4.30 Studio z branży produkcji filmowej.