Wyobraźnia, która nie pozwala Ci się zatrzymać... nieźle. Smartfon, który za nią nadąża - najlepiej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wyobraźnia, która nie pozwala Ci się zatrzymać... nieźle. Smartfon, który za nią nadąża - najlepiej

Ruszyła kampania wprowadzająca na polski rynek najnowszy smartfon Sony Xperia Z3. Działania reklamowe obejmują telewizję, VOD, Internet, prasę oraz komunikację w mediach społecznościowych marki.

Od soboty możemy oglądać 30-sekundowe spoty zarówno na kanałach ogólnopolskich, jak i niszowych oraz na internetowych platformach IPLA oraz TVN Player. Xperia Z3 będzie również szeroko promowana w Internecie, między innymi na stronach największych portali informacyjnych, na kanale YouTube, w porównywarkach cenowych oraz za pomocą mailingu, wyszukiwarki internetowej i sieci reklamowej GDN.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach niestandardowych działań Xperia Z3 sponsoruje popularny serial TVN „Prawo Agaty”, jest również sponsorem Poranka TVN24 oraz partnerem najnowszego serialu telewizji AXN „Zbrodnia” – pierwszej polskiej produkcji AXN, która zadebiutuje 16 października. Spoty produkcji AXN z oryginalnym udziałem smartfonu Xperia Z3 będzie można zobaczyć w telewizji oraz w Internecie w ramach dedykowanej kampanii już od połowy października.

Do emisji w bieżącym tygodniu trafią także 30'' i 15'' spoty promujące dostępność produktów Sony Mobile w sieci RTV EURO AGD, a w przyszłym tygodniu rusza w mediach promocja Xperii Z3 w sieci Media Expert.

W obu sieciach klienci Sony znajdą również stoiska z najnowszymi produktami z serii Xperia. Oprawę tych stoisk zaprojektował Andrzej Pągowski, jeden z najbardziej rozpoznawalnych w świecie polskich grafików.

W kampanii promującej Xperię Z3 na polskim rynku za kreację odpowiadają agencje: TAG (TV), Walk (Internet) i Greenmark (prasa). Zakupem mediów zajął się MediaCom, za PR i Social Media odpowiada KOD ID.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij