Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kreatura świętuje osiemnaste urodziny

Ogólnopolski konkurs kreacji w reklamie odbędzie się już po raz 18. Zgłoszenia do tegorocznej edycji przyjmowane są do 16 października br. Uroczysta gala rozdania nagród zaplanowana jest na 26 listopada 2014 r. w Clubie & Teatrze Capitol w Warszawie.
O autorze
1 min czytania 2014-09-30

Kreatura ma na celu wyróżnienie i uhonorowanie polskiej sztuki reklamowej. Prace biorące udział w konkursie oceniane są pod kątem oryginalności pomysłu oraz nieprzeciętnej jakości jego wykonania. Zgłoszenia mogą nadsyłać agencje reklamowe full service, agencje sieciowe i niesieciowe, agencje marketingu zintegrowanego i BTL, agencje interaktywne, studia filmowe, fotograficzne, graficzne oraz indywidualni przedstawiciele branży marketingowej.

Podobnie jak w poprzedniej edycji przewidziane są następujące kategorie: TV/film, Prasa, Outdoor/indoor/(OOH), Radio, Digital, Event, Design (identyfikacja wizualna), Kampania, Materiały promocyjne, Techniki, Reklama społeczna, Reklama własna, Kreatura open oraz Ambient – kategoria im. Konrada Świebody.

W jury zasiądą: Filip Iwański – CEO i dyrektor kreatywny Imagine, Marcin Piwnicki – creative director Peppermint, Damian Podawca – marketing activation manager Coca-Cola Poland, Marek Kmiecik – wiceprezes i dyrektor marketingu Tarczyński, Mariusz Pitura – executive creative director Lemon Sky JWT.

Konkurs organizowany jest przez VFP Communications, wydawcę m.in.: „Media & Marketing Polska”, „Handel” oraz „Food Service”. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji na temat zgłoszeń oraz regulamin dostępny na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się