Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Mateusz Dela w Grupie Adweb

Do zespołu Adseo, marki należącej do agencji marketingu zintegrowanego Grupa Adweb, dołączył Mateusz Dela, który objął stanowisko Specjalisty SEO.
O autorze
0 min czytania 2014-10-01

Mateusz w branży SEO obecny jest od ponad 8 lat. Wcześniej pracował m.in. dla Kadeor e.Billboard Media, Xann Internet Solutions. Jest autorem wielu branżowych publikacji oraz szkoli z zakresu pozycjonowania stron internetowych.

W Grupie Adweb odpowiedzialny będzie optymalizację serwisów www, pozycjonowanie stron internetowych, przeprowadzanie audytów SEO, budowanie strategii marki w wyszukiwarkach.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj