Fundacja Hospicjum Onkologiczne w raporcie społecznym podsumowuje czas pandemii w hospicjum

Fundacja Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa w Warszawie przedstawia 3. Raport Społeczny. Publikacja obejmuje czas szczytu pandemii COVID-19. Swój raport pod nazwą „Wewnętrzna siła” organizacja kieruje do biznesu i wszystkich, dla których ważna jest działalność hospicjum.
O autorze
1 min czytania 2023-03-17

Raport Społeczny FHO za lata 2020-21 jest szczególny, bo przedstawia rzeczywistość, z którą pracownicy hospicjum musieli się oswoić i mierzyć w czasie pandemii COVID-19. „Wewnętrzna siła” to tytuł publikacji, w której Fundacja pokazuje, jak wiele udało jej się zdziałać dzięki przychylności i zaangażowaniu zespołu Fundacji oraz wszystkich, którzy wsparli w tym czasie hospicjum.

– Styczeń 2020 roku nie zapowiadał nadchodzących wyzwań i wywrócenia do góry nogami codzienności hospicjum. Bez oddanych i zaangażowanych ludzi – zespołu FHO oraz wielu różnych społeczności – czas pandemii byłby dla nas niewyobrażalnie trudny. Przedstawione w Raporcie treści odzwierciedlają nasze codzienne bolączki, ale także chwile radości i sukcesy – wyjaśnia Dorota Jasińska, prezes Fundacji Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa.

FHO kieruje swój Raport przede wszystkim do biznesu, ale także każdego, komu nie jest obojętna działalność Fundacji oraz podejmowane przez nią aktywności społeczne, fundraisingowe i edukacyjne. W raporcie znajdziemy informacje o trudach, ale też sukcesach Fundacji. Dowiemy się, jak pracownicy Fundacji radzili sobie z obostrzeniami nałożonymi na placówkę w wyniku wybuchu i trwania pandemii. Znajdziemy też informacje o podejmowanych aktywności społecznych, fundraisingowych i edukacyjnych oraz ich efektach.

3. Raport Społeczny FHO można znaleźć na stronie Fundacji. Z uwagi na obrany przez Fundację dwuletni cykl publikowania, prezentowany raport obejmuje lata 2020 – 2021. Ze względu na okres raportowania niniejszy raport został opracowany jeszcze na podstawie wytycznych GRI w wersji G4. Dokument przygotowała Karolina Chojka-Bartoszko przy wsparciu merytorycznym i redakcyjnym Izabeli Sałamachy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj