TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Wizard dla Vetrex

Pod hasłem „Piękno i pragmatyzm” wystartowała kampania reklamowa dla nowego produktu premium w ofercie firmy Vetrex – okien V82 Black Design. Za jej stworzenie odpowiada agencja Wizard.
O autorze
1 min czytania 2014-10-01

Najnowsza kampania reklamowa dla firmy Vetrex skupia się na systemie V82 Black Design, które jako drugie w portfolio Vetrex posiada galwanizowane okucia w czarnym kolorze. Vetrex jest jedynym polskim producentem okien posiadającym w swojej ofercie tak unikalne pod względem estetyki produkty. „V82 Black Design to wybór dla tych klientów, którzy nie chcą iść na kompromis między wysoką jakością wykonania okien, ich energooszczędnością a oryginalnym designem”– podkreśla Wiceprezes Zarządu Vetrex, Daniel Malinowski – „Z tych właśnie powodów zrodziła się potrzeba stworzenia mocnej i wyrazistej kreacji, której charakter odpowiadałby unikalnym walorom okna V82 Black Design”.

Na potrzeby kampanii opracowano oryginalną sesję fotograficzną w stylu glamour. Za obiektywem stanął Robert Baka. Jako modelkę wybrano pochodzącą z Angoli Nizarię Moco. „Wybór Nizarii okazał się strzałem w dziesiątkę” – komentuje Tomasz Seroczyński, managing director w agencji Wizard – „Koncept kreatywny zakładał stworzenie niebanalnej sesji z czarnoskórą pięknością. W polskich agencjach modelek nie dostrzegliśmy niestety osoby spełniającej nasze oczekiwania, a czas na jej znalezienie mieliśmy bardzo ograniczony. Nizaria nie współpracuje z żadną agencją, a ma już na swoim koncie spore sukcesy w modelingu i reklamie. Postawiliśmy na jej nietuzinkową urodę, a jednocześnie na naturalność”. Całość kreacji spaja hasło „Piękno i pragmatyzm”, komunikujące zarówno wyjątkową estetykę, jak i najwyższą jakość V82 Black Design.

Za koordynację kampanii po stronie agencji odpowiada Ilona Fijałek, account executive. Kampania rozpoczęła się 1-go października i potrwa kilka miesięcy. Reklamy ukażą się w prasie specjalistycznej: Murator, Budujemy Dom, Ładny Dom, Architektura oraz Własny Dom z konceptem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing