Wizard dla Vetrex

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wizard dla Vetrex

Pod hasłem „Piękno i pragmatyzm” wystartowała kampania reklamowa dla nowego produktu premium w ofercie firmy Vetrex – okien V82 Black Design. Za jej stworzenie odpowiada agencja Wizard.

Najnowsza kampania reklamowa dla firmy Vetrex skupia się na systemie V82 Black Design, które jako drugie w portfolio Vetrex posiada galwanizowane okucia w czarnym kolorze. Vetrex jest jedynym polskim producentem okien posiadającym w swojej ofercie tak unikalne pod względem estetyki produkty. „V82 Black Design to wybór dla tych klientów, którzy nie chcą iść na kompromis między wysoką jakością wykonania okien, ich energooszczędnością a oryginalnym designem”– podkreśla Wiceprezes Zarządu Vetrex, Daniel Malinowski – „Z tych właśnie powodów zrodziła się potrzeba stworzenia mocnej i wyrazistej kreacji, której charakter odpowiadałby unikalnym walorom okna V82 Black Design”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na potrzeby kampanii opracowano oryginalną sesję fotograficzną w stylu glamour. Za obiektywem stanął Robert Baka. Jako modelkę wybrano pochodzącą z Angoli Nizarię Moco. „Wybór Nizarii okazał się strzałem w dziesiątkę” – komentuje Tomasz Seroczyński, managing director w agencji Wizard - „Koncept kreatywny zakładał stworzenie niebanalnej sesji z czarnoskórą pięknością. W polskich agencjach modelek nie dostrzegliśmy niestety osoby spełniającej nasze oczekiwania, a czas na jej znalezienie mieliśmy bardzo ograniczony. Nizaria nie współpracuje z żadną agencją, a ma już na swoim koncie spore sukcesy w modelingu i reklamie. Postawiliśmy na jej nietuzinkową urodę, a jednocześnie na naturalność”. Całość kreacji spaja hasło „Piękno i pragmatyzm”, komunikujące zarówno wyjątkową estetykę, jak i najwyższą jakość V82 Black Design.

Za koordynację kampanii po stronie agencji odpowiada Ilona Fijałek, account executive. Kampania rozpoczęła się 1-go października i potrwa kilka miesięcy. Reklamy ukażą się w prasie specjalistycznej: Murator, Budujemy Dom, Ładny Dom, Architektura oraz Własny Dom z konceptem.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij