TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Katarzyna Bujakiewicz ambasadorką marki Bakalland

Katarzyna Bujakiewicz, popularna aktorka i promotorka zdrowego stylu życia, została ambasadorką marki Bakalland. Zaprasza konsumentów do wspólnego poznawania magicznego świata bakalii oraz odkrywania jego tajemnic, które tkwią w najwyższej jakości produktów.
O autorze
1 min czytania 2014-10-02

Celem kampanii jest budowanie mody na bakalie oraz przekonanie konsumentów, że bakalie to nie tylko wyśmienity dodatek do ciast, ale również doskonała, zdrowa i wartościowa przekąska. Kampania startuje 1 października i obejmie TV, prasę, Internet, media relations oraz działania niestandardowe.

Kasia Bujakiewicz wyruszyła w niezwykle inspirującą podróż po plantacjach bakalii Bakalland. Okazuje się, że świat bakalii jest pełen słońca i pozytywnej energii. Ambasadorka podróżowała śladami 5 bakalii: żurawiny, śliwki, migdała, rodzynki i moreli. 1 października Kasia Bujakiewicz rozpoczyna opowieść o słonecznej Turcji, w której dojrzewają najsłodsze morele i winogrona. Następnie przenosi się do USA, aby pokazać, jak pięknie wyglądają zbiory żurawiny oraz ile kryją w sobie cennych składników. Zdradza nam również sekret soczystej śliwki czy chrupiących migdałów pochodzących z Kalifornii.

Razem z Kasią Bujakiewicz konsumenci będą mogli odkrywać niezwykłą historię, która kryje się w torebkach bakalii Bakalland. Przed rozpoczęciem kampanii przeprowadzone zostały badania na temat postrzegania wizerunku aktorki oraz utożsamiania jej z marką Bakalland. Aż 65 proc. respondentek znało imię i nazwisko Katarzyny Bujakiewicz, a 94 proc. badanych uznało, że doskonale nadawałaby się do promocji bakalii. W analizie wizerunku Kasia Bujakiewicz najczęściej określana była jako osoba radosna (99 proc. badanych), naturalna (95 proc.) i otwarta (92 proc.), która oferuje produkty wysokiej jakości, naturalne, smaczne i zdrowe. Te same określenia pasowały również, zdaniem respondentek, do marki Bakalland. Badania przeprowadzone zostały na grupie kobiet w wieku 25-49 lat, mieszkające w miastach powyżej 50 tyś mieszkańców.

Kampania ma charakter długoterminowy i obejmuje obecność w TV (TVP, TVN, Polsat, kanały tematyczne), wspieraną prasą, działaniami w Internecie, materiałami POS oraz PR. Relacje z wizyty Katarzyny Bujakiewicz na plantacjach będzie można obejrzeć w telewizji śniadaniowej. Dodatkowo zaplanowano wiele niestandardowych akcji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj