Weekendy z Łodzi pozdrawiają w ostatniej odsłonie kampanii

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Weekendy z Łodzi pozdrawiają w ostatniej odsłonie kampanii

Jeszcze żaden samorząd nie zrobił takiej kampanii promocyjnej. „Łódź pozdrawia”jest bardziej podobna do kampanii marki komercyjnej niż miejskiej. Teraz rusza ostatnia odsłona, w której promuje październikowe festiwale i jesienną część spotu z udziałem pozdrawiających łodzian.

Jak się okazuje jesienią też warto odwiedzić Łódź. Autorem trwającej szósty miesiąckampanii jest MOSQI.TO.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Daj Łodzi szansę, a na pewno cię zaskoczy

– „Łódź Pozdrawia” pokazuje, że Łódź jest miastem, które się zmienia i ma coraz więcej do zaoferowania – kreatywnych mieszkańców, niespotykany klimat i dużo do zaproponowania jeśli chodzi o spędzanie czasu wolnego. To właśnie ci ludzie, wydarzenia i charakterystyczne miejsca pozdrawiają całą Polskę – tłumaczy Bartłomiej Wojdak, dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi.

–Billboardy pojawią się Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Poznaniu, we Wrocławiu oraz na Śląsku.Tym razem Festiwal Światła pozdrowi długie jesienne wieczory, czy bardziej lokalnie: iluminację na Pałacu Kultury, podcienia sukiennic. Festiwal Designu z Łodzi pozdrowi kreatywnych, a FashionWeek Poland – Poznański Tydzień Mody – mówi Magdalena Szmidt, dyrektor zarządzająca w MOSQI.TO.

W Polsce pojawi się też billboard z hasłem: Zdrowie z Łodzi pozdrawia lekarzy.Ten pomysł powstał w specjalnej aplikacji,która w ciągu 1,5 miesiąca i bez wsparcia reklamowego zaangażowała 10 584 unikalnych użytkowników, którzy oddali 13 768 głosów na ponad 420 billboardów.

Łodzianie znów w spocie

W maju tego roku można było obejrzeć pierwszą część spotu weekendowego. 1 października w TVN, TVP1, TVP2 oraz w ponad 16 ogólnopolskich kanałach telewizyjnych będzie można obejrzeć jego jesienną odsłonę. W sieci kin Multikino oraz w wybranych kinach studyjnych w całej Polsce spot zobaczy min. 700 000 widzów.

Kampania potrwa do końca października. Będzie piątą i ostatnią odsłoną kampanii „Łódź Pozdrawia”.

„Łódź Pozdrawia” jesienna odsłona

TV+kino

  • Spoty ukażą się na antenie: TVN, TVP1, TVP2 oraz w ponad 16 ogólnopolskich kanałach telewizyjnych.
  • W sieci kin Multikino oraz w wybranych kinach studyjnych w całej Polsce spot zobaczy min. 700 000 widzów.

Czas i miejsce

1 - 30 października 2014 r.
billboardy 18 w ilości 223 szt. we Wrocławiu, Łodzi, Warszawie, Krakowie, Trójmieście, GOP i Poznaniu (4 kreacje) oraz citylightach w Łodzi (80 szt., 3 kreacje).

Prasa

Reklamy Łodzi ukażą się w magazynach branżowych i prasie codziennej:

  • Gazeta Wyborcza (dodatek Wysokie Obcasy, Co jest grane)
  • Dziennik – emisja w piątek w 8 wydaniach w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu.
  • W podróży
  • NationalGeographic
  • Fokus
  • Świat Wiedzy

Internet

  • Youtube – kampania video
  • Facebook – posty sponsorowane
  • Onet.pl – kampania w serwisie poświęconym tematyce wydarzeń kulturalnych i spędzania wolnego czasu, double billboard

Koszt kampanii jesiennej

Całkowity koszt odsłony jesiennej kampanii: 1 558 726 zł
Wartość dofinansowania z UE: 1 324 917,10 zł (85 proc.)
Wkład własny UMŁ: 233 808,90 zł (15 proc.)

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij