TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Weekendy z Łodzi pozdrawiają w ostatniej odsłonie kampanii

Jeszcze żaden samorząd nie zrobił takiej kampanii promocyjnej. „Łódź pozdrawia”jest bardziej podobna do kampanii marki komercyjnej niż miejskiej. Teraz rusza ostatnia odsłona, w której promuje październikowe festiwale i jesienną część spotu z udziałem pozdrawiających łodzian.
O autorze
1 min czytania 2014-10-02

Jak się okazuje jesienią też warto odwiedzić Łódź. Autorem trwającej szósty miesiąckampanii jest MOSQI.TO.

Daj Łodzi szansę, a na pewno cię zaskoczy

– „Łódź Pozdrawia” pokazuje, że Łódź jest miastem, które się zmienia i ma coraz więcej do zaoferowania – kreatywnych mieszkańców, niespotykany klimat i dużo do zaproponowania jeśli chodzi o spędzanie czasu wolnego. To właśnie ci ludzie, wydarzenia i charakterystyczne miejsca pozdrawiają całą Polskę – tłumaczy Bartłomiej Wojdak, dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi.

–Billboardy pojawią się Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Poznaniu, we Wrocławiu oraz na Śląsku.Tym razem Festiwal Światła pozdrowi długie jesienne wieczory, czy bardziej lokalnie: iluminację na Pałacu Kultury, podcienia sukiennic. Festiwal Designu z Łodzi pozdrowi kreatywnych, a FashionWeek Poland – Poznański Tydzień Mody – mówi Magdalena Szmidt, dyrektor zarządzająca w MOSQI.TO.

W Polsce pojawi się też billboard z hasłem: Zdrowie z Łodzi pozdrawia lekarzy.Ten pomysł powstał w specjalnej aplikacji,która w ciągu 1,5 miesiąca i bez wsparcia reklamowego zaangażowała 10 584 unikalnych użytkowników, którzy oddali 13 768 głosów na ponad 420 billboardów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Łodzianie znów w spocie

W maju tego roku można było obejrzeć pierwszą część spotu weekendowego. 1 października w TVN, TVP1, TVP2 oraz w ponad 16 ogólnopolskich kanałach telewizyjnych będzie można obejrzeć jego jesienną odsłonę. W sieci kin Multikino oraz w wybranych kinach studyjnych w całej Polsce spot zobaczy min. 700 000 widzów.

Kampania potrwa do końca października. Będzie piątą i ostatnią odsłoną kampanii „Łódź Pozdrawia”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

„Łódź Pozdrawia” jesienna odsłona

TV+kino

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • Spoty ukażą się na antenie: TVN, TVP1, TVP2 oraz w ponad 16 ogólnopolskich kanałach telewizyjnych.
  • W sieci kin Multikino oraz w wybranych kinach studyjnych w całej Polsce spot zobaczy min. 700 000 widzów.

Czas i miejsce

1 – 30 października 2014 r.
billboardy 18 w ilości 223 szt. we Wrocławiu, Łodzi, Warszawie, Krakowie, Trójmieście, GOP i Poznaniu (4 kreacje) oraz citylightach w Łodzi (80 szt., 3 kreacje).

Prasa

Reklamy Łodzi ukażą się w magazynach branżowych i prasie codziennej:

  • Gazeta Wyborcza (dodatek Wysokie Obcasy, Co jest grane)
  • Dziennik – emisja w piątek w 8 wydaniach w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu.
  • W podróży
  • NationalGeographic
  • Fokus
  • Świat Wiedzy

Internet

  • Youtube – kampania video
  • Facebook – posty sponsorowane
  • Onet.pl – kampania w serwisie poświęconym tematyce wydarzeń kulturalnych i spędzania wolnego czasu, double billboard

Koszt kampanii jesiennej

Całkowity koszt odsłony jesiennej kampanii: 1 558 726 zł
Wartość dofinansowania z UE: 1 324 917,10 zł (85 proc.)
Wkład własny UMŁ: 233 808,90 zł (15 proc.)