Dentsu Creative rozpoczyna współpracę kreatywną z mBankiem

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dentsu Creative rozpoczyna współpracę kreatywną z mBankiem

Agencja Dentsu Creative (wcześniej Isobar) zajmie się prowadzeniem działań komunikacyjnych związanych z obsługą klientów indywidualnych mBanku. Dotychczas grupa dentsu Polska odpowiadała za prowadzenie kampanii mediowych banku.

Umowa pomiędzy mBankiem a dentsu Creative dotycząca zakresu obsługi 360 ma charakter długofalowy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– To kolejny dowód na to, że nasze zintegrowane podejście w ramach One dentsu budujące na synergii na styku mediów, kreacji i technologii pozwala dostarczać unikalnej wartości biznesowej naszym partnerom – tłumaczy Krzysztof Mocek, CEO dentsu Creative Central & Eastern Europe. Jak dodaje: – Ogromne podziękowania dla całego zespołu, który zaangażował się w ten proces przetargowy i przez wiele tygodni pracował nad wygrywającą ofertą.

Dotychczas grupa dentsu Polska odpowiadała za prowadzenie kampanii mediowych banku.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij