Marcin Duda awansuje na stanowisko Head of Digital w Multikino Media

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marcin Duda awansuje na stanowisko Head of Digital  w Multikino Media

We wrześniu br. Marcin Duda awansował na stanowisko Head of Digital w firmie Multikino Media.

Marcin Duda odpowiedzialny będzie za rozwój dwóch sektorów: Digital i Interactive. Dodatkowo w ramach jego obowiązków znajdzie się bliska współpraca z działem e-commerce Multikina w zakresie tworzenia nowych rozwiązań reklamowych dla Klientów brokera Multikino Media.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Marcin pokazał niejednokrotnie, że posiada dużą wiedzę oraz doświadczenie w zakresie reklamy kinowej. Wierzymy, ze na nowym stanowisku Marcin jeszcze bardziej rozwinie skrzydła oraz że jego awans przełoży się na kompleksową ofertę dla Klientów reklamowych i realizację innowacyjnych i nowatorskich kampanii - mówi Joanna Oczkowska, Zastępca Dyrektora Biura Reklamy Multikino Media.

Marcin Duda związany jest z Grupą Multikino (z dwuletnią przerwą) od 2008 r. Wcześniej zajmował m.in. stanowisko Key Account Managera, opiekując się m.in. takimi Klientami jak Storck, Wrigley Polska, Allegro, Pepsico Frito Lay, Reckitt Benckiser czy Nestle. Doświadczenie w obszarze nowych mediów, digital i działań ambientowych zdobywał w agencji interaktywnej Aduma.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij