OMG Poland inwestuje w pierwszą polską platformę gamifikacyjną Gamfi

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
OMG Poland inwestuje w pierwszą polską platformę gamifikacyjną Gamfi

OMG Poland weszło do grona udziałowców spółki FX Entertainment - właściciela Gamfi. Gamfi to pierwsza polska platforma gamifikacyjna, która pozwala w prosty i efektywny sposób budować społeczności wokoło marki i angażować je za pomocą mechanizmów grywalizacyjnych.

OMG Poland weszło do grona udziałowców spółki FX Entertainment - właściciela Gamfi. Gamfi to pierwsza polska platforma gamifikacyjna, która pozwala w prosty i efektywny sposób budować społeczności wokoło marki i angażować je za pomocą mechanizmów grywalizacyjnych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Platforma gamifikacyjna Gamfi zawiera zestaw gotowych i sprawdzonych mechanizmów zaczerpniętych z gier, służących do angażowania i motywowania użytkowników. Jednym z wielu zastosowań platformy jest angażowanie społeczności na Facebooku do działań promocyjnych na rzecz marki. Umożliwia to firmom komercyjne wykorzystanie zgromadzonych społeczności, obniżenie kosztów reklamy w internecie, lub zwiększenie sprzedaży dzięki pozyskanym leadom.

Rafał Oracz (Prezes OMG Poland): Decyzja o inwestycji w Gamfi wiąże się bezpośrednio z planami rozwoju OMG w kierunku rozliczania za efekt tradycyjnych działań marketingowych (budowa wizerunku, wzrost znajomości marki etc.) oraz aktywności w mediach społecznościowych.  OMG, korzystając z międzynarodowych doświadczeń swojej sieci, postanowił zainwestować w znaną już i sprawdzoną platformę. Dzięki temu posunięciu, jesteśmy w stanie proponować marketerom znacznie więcej niż standardowe rozliczanie się za efekt sprzedażowy - rozliczamy się także za mierzalne zaangażowanie - niezbędny element sprawnego lejka zakupowego.

Jedną z głównych korzyści platformy Gamfi jest zwiększenie efektywności działań w social media i performance marketingu. Z narzędzia korzystają już z sukcesem takie marki jak HBO i Prosto Wear.  Firma pracuje nad kolejnymi wdrożeniami.  

Wojciech Ozimek (Prezes One2Tribe): Gamfi jest pakietem zawierającym zestaw mechanizmów gamifikacyjnych odpowiadających na najczęstsze potrzeby zbudowanych wokoło marek społeczności, portali internetowych czy sklepów e-commerce. Jest to gamifikacja "instant" - dzięki niej można szybko podnieść zaangażowanie użytkowników, skonwertować "lead" na klienta czy po prostu podtrzymać z nim kontakt. W platformie tej wychodzimy poza proste schematy typu punkty i levele -  to krok w stronę pełnego dialogu z klientem-graczem. Platformę prezentujemy już Państwu w momencie, gdy na ukończeniu jest kolejne kilka wdrożeń. Współpraca z agencją performance marketingu taką jak OMG to doskonałe uzupełnienie procesu komercjalizacji efektów wynikających ze wzrostu zaangażowania użytkowników. Liczymy na to że współpraca z OMG Poland pozwoli nam wprowadzić Gamfi na kolejne rynki do kolejnych klientów.

Więcej informacji na stronie gamfi.pl

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij