Integracja mobilnych terminali płatniczych Paymax z aplikacją dla gastronomii POSbistro

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Integracja mobilnych terminali płatniczych Paymax z aplikacją dla gastronomii POSbistro

POSbistro i Paymax stworzyły zintegrowany, mobilny system sprzedażowy, skracający czas obsługi płatności oraz obniżający średni koszt dokonania transakcji.

Właściciele lokali korzystających z połączonych usług Paymax i aplikacji POSbistro zyskali oszczędność czasu i pieniędzy. Otrzymali też możliwość bieżącego podglądu zestawień płatności poprzez wirtualne konto Paymax, a także opcję zarządzania płatnościami on-line.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Korzystanie z aplikacji dla gastronomii POSbistro w połączeniu z terminalem Paymax zapewnia pełną mobilność płatności, pozwalającą na przyjmowanie ich w dowolnym miejscu. Innowacja ta jest szczególnie przydatna w ogródkach prowadzonych przez właścicieli barów i restauracji. Główną zaletą integracji systemów jest redukcja kosztów obsługi płatności. Terminale Paymax są bezczynszowe, a koszt prowizji jest stały, niezależnie od rodzaju karty płatniczej.

„Mobilne terminale Paymax uzupełniły aplikację POSbistro o funkcję przyjmowania płatności kartą, dzięki czemu lokale gastronomiczne mogą działać sprawniej. W tej branży, kelnerzy często muszą obsługiwać gości na sporym obszarze. Mobilne terminale pozwalają usprawnić pracę personelu, oszczędzić czas i radykalnie obniżyć koszty akceptacji płatności kartą. Aplikacja POSbistro daje też możliwość bieżącego podglądu zestawień płatności, więc właściciel restauracji może zarządzać nią online z dowolnego miejsca na ziemi” – dodaje Grzegorz Forysiński, współwłaściciel POSbistro Sp. z o. o.

Dzięki technologii bluetooth aplikacja POSbistro przesyła kwotę rachunku bezpośrednio do lekkiego i poręcznego PIN-Pada Paymax, którego kelner nosi przy sobie. Po umieszczeniu w PIN-Padzie karty płatniczej, klient regulujący rachunek po prostu autoryzuje transakcję wprowadzając kod PIN.

„Nasze rozwiązanie po raz pierwszy zostało wkomponowane w sprawdzony, dobrze funkcjonujący system sprzedaży. To tylko pierwszy krok w tym kierunku, ale już pracujemy z kolejnymi partnerami, którzy chcą zintegrować mobilne płatności z już stosowanymi rozwiązaniami informatycznymi zarządzającymi sprzedażą. Na rynku rozeszła się już wieść o tym, że system Paymax można szybko i z bardzo dobrym skutkiem włączać do biznesów wymagających np. sprzedaży przy półce” – mówi Łukasz Kiniewicz, prezes Paymax S.A.

Zintegrowane systemy POSbistro oraz Paymax można wykorzystać w każdym lokalu gastronomicznym wyposażonym w tablet z systemem Android (w wersji 2.3 lub wyższej). Jedyną opłatą za przyjmowanie płatności kartą w bezczynszowych mPOS-ach Paymax jest prowizja, malejąca wraz ze wzrostem obrotów. W odróżnieniu od konkurencji, korzystanie z rozwiązania Paymax nie wymaga ani podpisywania długoterminowej umowy, ani płacenia comiesięcznego czynszu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij