Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Połączenie mody i popkultury we współpracy Lacoste i Netflix

Połączenie mody i popkultury we współpracy Lacoste i Netflix
Francuska marka odzieżowa stworzyła kolekcję ubrań we współpracy z portalem streamingowym Netflix. Wykorzystano w niej motywy z ośmiu popularnych seriali.
O autorze
1 min czytania 2023-04-12

fot. Netflix

W skład kolekcji wchodzą doskonale znane i charakterystyczne dla marki rodzaje ubrań, takie jak koszulki polo, czapki, bluzy czy spodnie dresowe. Na projektach możemy znaleźć motywy z seriali: „Stranger Things”, „Bridgertonowie”, „Lupin”, „Dom z papieru”, „Wiedźmin”, „Sex Education”, „Cień i kość” czy „Szkoła dla elity”.

Kultowy krokodyl został wkomponowany w serialowe motywy. Możemy zobaczyć go, np. w ogromnej peruce, zgodnie z nawiązaniem do „Bridgertonów”. Dzięki tej współpracy, marka Lacoste może zyskać sympatię wśród młodszych odbiorców. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Naszym zdaniem, produkty mogą być potężnym medium do opowiadania historii, a partnerstwo z Lacoste stanowi wyjątkową okazję do połączenia świata mody i rozrywki. Ta kolekcja to fascynujący i kreatywny sposób, w jaki fani mogą wyrazić swoją miłość do naszych historii i postaci – przekazał w komunikacie prasowym wiceprezes serwisu Netflix Josh Simon.

Kolekcja trafiła do sprzedaży 12 kwietnia br. Ubrania można kupić na stronie Netflix.shop i Lacoste.com.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kolejna modowa współpraca Netflixa

Netflix podjął się współpracy modowej po raz kolejny. Pierwszą kolekcję ubrań z uznaną marką modową stworzono już w 2021 roku. Powstała wówczas seria odzieży wyprodukowana z francuskim domem mody Balmain. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS TikTok i Netflix zakazane na telefonach francuskich urzędników państwowych

Rząd Francji podjął 24 marca 2023 roku decyzję o zakazie pobierania i korzystania z aplikacji rozrywkowych, w tym TikToka i Netflixa, na telefonach pracowników administracji publicznej.

PS 2 Netflix przedstawia swoją pierwszą luksusową linię ubrań

Luksusowa kolekcja to efekt serialu „Halston”, który opowiada o życiu słynnego amerykańskiego projektanta Roya Halstona Frowicka. Aby zapewnić lepszą promocję swojej produkcji, gigant streamingowy wszedł we współpracę z domem mody i stworzył specjalną linię ubrań na czerwony dywan.