Netflix przedstawia swoją pierwszą luksusową linię ubrań

Netflix przedstawia swoją pierwszą luksusową linię ubrań
Luksusowa kolekcja Netfliksa to efekt serialu „Halston”, który opowiada o życiu słynnego amerykańskiego projektanta Roya Halstona Frowicka. Aby zapewnić lepszą promocję swojej produkcji, gigant streamingowy wszedł we współpracę z domem mody i stworzył specjalną linię ubrań na czerwony dywan.
O autorze
1 min czytania 2021-05-19

Serial „Halston” przedstawia historię słynnego amerykańskiego projektanta mody, Roya Halsona Frowicka, który m.in. dzięki projektom dla Jacqueline Kennedy zmienił oblicze mody lat 60. i 70. Produkcja Netfliksa, w której główną rolę zagrał Ewan McGregor, nie spodobała się niestety rodzinie projektanta – szybko pojawiły się zarzuty i przerysowanie postaci i próbę wzbudzania sensacji.

Szum wokół serialu został jednak odpowiednio wykorzystany pod kątem marketingowym – działająca do dzisiaj marka Halston postanowiła stworzyć kapsułową kolekcję będąca kwintesencją stylu projektanta. Cała linia powstawała w ścisłej współpracy z Netfliksem – efektem działań jest 10 wzorów eleganckich sukien wieczorowych. Każda z nich wpisuje się w estetykę lat 70. i 80., a jednocześnie trafia w gusta współczesnego konsumenta.

– Była to idealna okazja, aby przywrócić na rynek kultowe suknie zaprojektowane przez samego Halstona, ale zinterpretowane przez nas zupełnie na nowo. Wszystko po to, aby uczynić je bardziej nowoczesnymi – mówi dyrektor generalny domu mody, Robert Rodriguez.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kolekcja trafi do sprzedaży 7 czerwca i będzie obejmować 10 luksusowych sukien. Rozpiętość cenowa wynosi od 995 do 1595 dolarów amerykańskich.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się