Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Chcesz wdrażać AI w swojej firmie z głową, a nie z chaosu? Szukasz realnych przykładów, sprawdzonych narzędzi i praktycznej wiedzy od tych, którzy naprawdę to robią? Weź udział w konkursie i wygraj wejściówkę na AI Manager Day 2025.

SZCZEGÓŁY

Netflix przedstawia swoją pierwszą luksusową linię ubrań

Netflix przedstawia swoją pierwszą luksusową linię ubrań
Luksusowa kolekcja Netfliksa to efekt serialu „Halston”, który opowiada o życiu słynnego amerykańskiego projektanta Roya Halstona Frowicka. Aby zapewnić lepszą promocję swojej produkcji, gigant streamingowy wszedł we współpracę z domem mody i stworzył specjalną linię ubrań na czerwony dywan.
O autorze
1 min czytania 2021-05-19

Serial „Halston” przedstawia historię słynnego amerykańskiego projektanta mody, Roya Halsona Frowicka, który m.in. dzięki projektom dla Jacqueline Kennedy zmienił oblicze mody lat 60. i 70. Produkcja Netfliksa, w której główną rolę zagrał Ewan McGregor, nie spodobała się niestety rodzinie projektanta – szybko pojawiły się zarzuty i przerysowanie postaci i próbę wzbudzania sensacji.

Szum wokół serialu został jednak odpowiednio wykorzystany pod kątem marketingowym – działająca do dzisiaj marka Halston postanowiła stworzyć kapsułową kolekcję będąca kwintesencją stylu projektanta. Cała linia powstawała w ścisłej współpracy z Netfliksem – efektem działań jest 10 wzorów eleganckich sukien wieczorowych. Każda z nich wpisuje się w estetykę lat 70. i 80., a jednocześnie trafia w gusta współczesnego konsumenta.

– Była to idealna okazja, aby przywrócić na rynek kultowe suknie zaprojektowane przez samego Halstona, ale zinterpretowane przez nas zupełnie na nowo. Wszystko po to, aby uczynić je bardziej nowoczesnymi – mówi dyrektor generalny domu mody, Robert Rodriguez.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kolekcja trafi do sprzedaży 7 czerwca i będzie obejmować 10 luksusowych sukien. Rozpiętość cenowa wynosi od 995 do 1595 dolarów amerykańskich.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się