TBWA dla Manufaktura Fashion Week

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
TBWA dla Manufaktura Fashion Week

Agencja kreatywna TBWA opracowała kampanię ATL promującą 9. Manufaktura Fashion Week – coroczny event modowy w samym sercu Łodzi. To jedna z siedmiu kampanii reklamowych zaplanowanych na 2014 rok i przygotowanych przez TBWA.

Agencja od 10 lat odpowiada za obsługę kreatywną i komunikację marketingową łódzkiej Manufaktury.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Manufaktura niezmiennie osiąga najwyższe wskaźniki świadomości, umacniane przez dotychczasowe działania komunikacyjne. Motywy niestandardowych projektów, spotykając się na styku tradycji i nowoczesności, oddają komunikacyjnie energię Manufaktury, zaskakują, a także pozycjonują ją jako przestrzeń kreatywną.

TBWA jest autorem hasła kampanii MODZI LUDZI 9. Manufaktura Fashion Week. Agencja przygotowała kreacje wielkoformatowe, oudoor, citylighty, spot radiowy oraz materiały POS.

Event obędzie się w dniach 3-5 października. Jego główną atrakcją będzie pokaz finalistów programu dla projektantów mody – Project Runway.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij