LG z nowym logo. Zmiana po 9 latach

LG z nowym logo. Zmiana po 9 latach
Po raz pierwszy od dziewięciu lat firma LG Electronics zmieniła swoją identyfikację wizualną wraz z logo. Marka chce tym sposobem dotrzeć również do młodszego pokolenia.
O autorze
1 min czytania 2023-04-13

Po rezygnacji z produkcji smartfonów w kwietniu 2021 roku, LG stawia na kolejne zmiany i tym razem odświeża swój wizerunek. Nowe logo LG ma prostszą formę, zostało spłaszczone, a wykorzystana w nim czerwień jest żywsza. Nie zrezygnowano jednak z elementu ludzkiej twarzy, którą wykorzystano w animacjach.

Nowa identyfikacja wizualna obejmuje również zmianę czcionki w sloganie „Life’s Good”. Krój pisma zintegrowano z kształtami produktów, które można znaleźć w ofercie LG.

– Silna i spójna strategia marki pozwala lepiej komunikować nasze wartości i unikalną tożsamość, która harmonijnie łączy innowacyjność oraz serdeczność. Wdrażając nową strategię, LG zamierza stać się marką kultową, która będzie przemawiać do konsumentów ze wszystkich pokoleń na całym świecie – komentuje William Cho, dyrektor generalny LG Electronics.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS Dlaczego marki decydują się na rebranding?

W artykule piszemy o tym, dlaczego wiele marek decyduje się na rebranding, pomimo tego, że nie jest to najłatwiejszy oraz najtańszy proces.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się