Specjaliści IT dyskutowali na Netcampie o technologiach mobilnych

W ubiegły czwartek odbyło się kolejne inspirujące spotkanie branży IT w Szczecinie zorganizowane przez Fundację Netcamp. Prawie 140 osób zebrało się aby porozmawiać na temat technologii mobilnych.
O autorze
1 min czytania 2014-10-03

Na wrześniowym Spotkaniu uczestnicy mieli okazję wysłuchać trzech prezentacji zaproszonych prelegentów. Pierwszy z nich, Piotr Górzyński z firmy REC Global opowiedział o skalowalności i optymalizacji rozwiązań serwerowych. W swoim wystąpieniu przedstawił rozwiązania stosowane przez takich gigantów jak Spotify czy Netflix oraz pokazał dobre praktyki w zakresie optymalizacji.

Kolejnym prelegentem był Maciej Chmielowskiz firmy Mobica, który wyjaśnił jak wykorzystywane są informację o ruchu drogowym w inteligentnych systemach nawigacyjnych. Po przerwie nadszedł czas na ostatnie wystąpienie radcy prawnego Rafała Malujdy. Poruszył on temat płatności mobilnych, wykorzystania bitcoinówi problemów prawnych z nimi związanych.

Jak na każdym Netcampie, po wystąpieniach przyszedł czas na networking, integracje uczestników oraz dyskusje przy stolikach tematycznych, gdzie można było porozmawiać z prelegentami. Głównym sponsorem wydarzenia był REC Global, partnerem firma Mobica a mecenasem Miasto Szczecin.

Celem spotkań Netcamp jest integracja branży IT, dzielenie się wiedzą i dyskusja na interesujące tematy. Oferują one możliwość prezentacji ciekawych projektów, zwłaszcza startupów oraz poznania nad czym pracują firmy internetowe. Już od 2007 r. przedsiębiorcy i pracownicy z branży IT, startupowcyi studenci zainteresowani nowymi technologiami co dwa miesiące integrują się w Szczecinie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wkrótce zostaną opublikowane nagrania prezentacji na kanale YouTube, gdzie znajdują się też materiały z poprzednich wydarzeń. Organizatorzy zapraszają 27 listopada na kolejne inspirujące spotkanie – 7. urodziny Netcampa. Więcej informacji na tej stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się