Śląskie wybrało zieloną moc

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Śląskie wybrało zieloną moc

Rozstrzygnięto konkurs, przeprowadzony w ramach kampanii promocyjnej „Tworzymy Śląskie", na technologiczny symbol regionu. Zwycięzcą został bolid wyścigowy Silesian Greenpower, od lat odnoszący sukcesy w międzynarodowych zawodach pojazdów elektrycznych.

Zarówno kampania jaki i konkurs adresowane były do mieszkańców województwa śląskiego.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na stworzony przez studentów Politechniki Śląskiej bolid oddano jedną czwartą wszystkich głosów. Prof. Andrzej Baier, koordynator projektu Silesian Greenpower, tak tłumaczy powody sukcesu – Widocznie głosującym spodobała się idea innowacyjnego, elektrycznego, odnoszącego sukcesy samochodu tworzonego przez interdyscyplinarny zespół młodych ludzi. Projekt ten jest poza tym projektem trwającym i ciągle się rozwijającym. Co roku budujemy nowe, ciągle udoskonalane bolidy, stanowiska badawcze i wprowadzamy kolejne innowacyjne rozwiązania.

Kolejne miejsca w konkursie zajęły m.in. górniczy kombajn ścianowy KSW-1500EU nowej generacji, sztuczne serce ReligaHeart EXT, najszybszy na świecie mikroprocesor przemysłowy z rodziny 8051, sztuczne słońce do testowania kolektorów słonecznych, biurowe budynki pasywne GPP, egzoszkielet ramienia do rehabilitacji osób z zanikiem mięśni oraz biżuteria wykonana z węgla.

Zarówno liczba, jak i jakość zgłoszonych propozycji konkursowych dobitnie świadczą o tym, iż technologia jest autentycznym atrybutem województwa śląskiego oraz wiarygodnym wcieleniem wizerunkowej idei pozytywnej energii.

Konkurs będzie bazą do kolejnych działań promujących nowe oblicze regionu. Jak zapewnia Tomasz Stemplewski z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego - Nie chcemy zmarnować potencjału tych projektów, które dotarły do finału konkursu, jak i kilkudziesięciu innych, które zostały zgłoszone. Pracujemy już nad powstaniem klubu skupiającego projekty związane z rozwojem śląskich technologii.

Organizatorem konkursu internetowego, jak i całej, miesięcznej kampanii „Tworzymy Śląskie”, był Urząd Marszałkowski, za ich koncepcję i realizację odpowiadały agencje Locativo oraz Brainbox. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij