Śląskie wybrało zieloną moc

Rozstrzygnięto konkurs, przeprowadzony w ramach kampanii promocyjnej „Tworzymy Śląskie", na technologiczny symbol regionu. Zwycięzcą został bolid wyścigowy Silesian Greenpower, od lat odnoszący sukcesy w międzynarodowych zawodach pojazdów elektrycznych.
O autorze
1 min czytania 2014-10-03

Zarówno kampania jaki i konkurs adresowane były do mieszkańców województwa śląskiego.

Na stworzony przez studentów Politechniki Śląskiej bolid oddano jedną czwartą wszystkich głosów. Prof. Andrzej Baier, koordynator projektu Silesian Greenpower, tak tłumaczy powody sukcesu – Widocznie głosującym spodobała się idea innowacyjnego, elektrycznego, odnoszącego sukcesy samochodu tworzonego przez interdyscyplinarny zespół młodych ludzi. Projekt ten jest poza tym projektem trwającym i ciągle się rozwijającym. Co roku budujemy nowe, ciągle udoskonalane bolidy, stanowiska badawcze i wprowadzamy kolejne innowacyjne rozwiązania.

Kolejne miejsca w konkursie zajęły m.in. górniczy kombajn ścianowy KSW-1500EU nowej generacji, sztuczne serce ReligaHeart EXT, najszybszy na świecie mikroprocesor przemysłowy z rodziny 8051, sztuczne słońce do testowania kolektorów słonecznych, biurowe budynki pasywne GPP, egzoszkielet ramienia do rehabilitacji osób z zanikiem mięśni oraz biżuteria wykonana z węgla.

Zarówno liczba, jak i jakość zgłoszonych propozycji konkursowych dobitnie świadczą o tym, iż technologia jest autentycznym atrybutem województwa śląskiego oraz wiarygodnym wcieleniem wizerunkowej idei pozytywnej energii.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Konkurs będzie bazą do kolejnych działań promujących nowe oblicze regionu. Jak zapewnia Tomasz Stemplewski z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego – Nie chcemy zmarnować potencjału tych projektów, które dotarły do finału konkursu, jak i kilkudziesięciu innych, które zostały zgłoszone. Pracujemy już nad powstaniem klubu skupiającego projekty związane z rozwojem śląskich technologii.

Organizatorem konkursu internetowego, jak i całej, miesięcznej kampanii „Tworzymy Śląskie”, był Urząd Marszałkowski, za ich koncepcję i realizację odpowiadały agencje Locativo oraz Brainbox. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się