Jesienna aktywność lojalności

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Jesienna aktywność lojalności

Z początkiem września ruszyła kampania reklamowa kategorii Lojalność i Motywacja w Biznesie firmy Sodexo Benefits and Rewards Services, promująca ofertę 360° dla Biznesu. Kampania potrwa do końca listopada i obejmie reklamy w prasie branżowej, opiniotwórczej i Internecie, a także działania PR.

Jesień to dla specjalistów do spraw marketingu okres wzmożonej pracy. Zbliżająca się końcówka roku to moment istotny dla wielu branż pod kątem realizacji celów sprzedażowych oraz planowania aktywności kolejnego roku. W związku z tym wzrasta zainteresowanie firm działaniami wspierającymi sprzedaż, m.in. programami lojalnościowymi i motywacyjnymi kierowanymi do partnerów biznesowych, od których w dużym stopniu zależą generowane obroty. Z myślą właśnie o tych przedsiębiorstwach, Sodexo rozpoczęło kampanię reklamową oferty 360° dla Biznesu Kategorii Lojalność i Motywacja w Biznesie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Oferta 360° dla Biznesu obejmuje z jednej strony wieloletnie doświadczenie i know-how w zakresie realizacji programów wsparcia sprzedaży, a z drugiej rozwiązania, które zaspokoją różnorodne potrzeby marketerów w zakresie organizacji akcji krótko oraz długoterminowych. W ramach oferty dostępne są m.in.: Kupony Premiowe Pass, przedpłacone Karty Premiowe, Kupony profilowane, CardPack, czy platforma do zarządzania programami lojalnościowymi online – Sodexo Performance Suite.

„Nasza oferta zawiera zarówno rozwiązania sprawdzone i znane, takie jak Karty przedpłacone czy Kupony, jak i bardziej zaawansowane – CardPack czy platformę Sodexo Performance Suite dostępną online, umożliwiającą pełen outsourcing programu lojalnościowego czy motywacyjnego. Niemniej jednak wiemy, jak różni są klienci, dlatego zawsze staramy się poznać ich potrzeby, po to, aby móc je zaspokoić poprzez przygotowanie rozwiązania dostosowanego specjalnie do ich wymagań” – powiedział Dariusz Deszczka, Category Manager segmentu Lojalność i Motywacja w Biznesie w firmie Sodexo.

Nowością w tegorocznej kampanii jest przekierowanie działań na odświeżoną stronę internetową Sodexo Benefits and Rewards Services. Na stronie można znaleźć wszystkie informacje na temat działań firmy – również w zakresie kategorii Lojalność i Motywacja w Biznesie.

Kampania będzie prowadzona od początku września do końca listopada w kluczowych mediach marketingowych i prasie opiniotwórczej m.in. w magazynie Brief, Marketing w Praktyce czy Forbes. Kampania zostanie wsparta dodatkowymi działaniami internetowymi (m.in. e-mailingi oraz SEM).

Sodexo w przygotowaniu kampanii wspierały agencje Total Project (kreacje), Webvariation (kreacje internetowe), FirstLevel (SEM), ConTrust (public relations) oraz dom mediowy Mindshare (planowanie mediów).

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij