Minute Maid to marka soku pomarańczowego, która wyróżnia się tym, że w jej produktach znajdziemy zwiększoną zawartość witaminy D. Tę cechę postanowiono podkreślić w prostej, ale jakże chwytliwej kampanii wykorzystującej przede wszystkim… promienie słońca.
Kampania składa się z trzech osobnych, zewnętrznych aktywacji, które znalazły się w różnych amerykańskich miastach. Pierwsza z nich to przezroczysty billboard, który jest tak naprawdę pustą ramką z hasłem reklamowym („Wpuść witaminę D”). Dzięki temu, że reklama jest pusta w środku i nie blokuje światła, przechodzący obok odbiorcy mogą bezpośrednio poczuć na sobie blask słońca.
Zobacz również
Kolejny element kampanii to billboard zrobiony z odblaskowego tworzywa, który został umieszczony na terenie osiedla mieszkaniowego. Dzięki swoim właściwościom odbija promienie słoneczne i tym sposobem rzuca światło na budynki, które zwykle znajdują się w cieniu.
Ostatni z elementów to plakat na przystanku autobusowym, na którym podróżni mogą usiąść i wystawić swoją twarz w kierunku słońca.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Marka Minute Maidhas zawsze dostarczała esencję natury do domów ludzi – mówi Desiree Ferrari, dyrektor globalny ds. zakupów i treści konsumenckich w The Coca-Cola Company. – Cieszymy się, że nowa globalna platforma marki została zrealizowana poprzez kampanię złożoną z tak niekonwencjonalnych formatów. Dzięki nim mogliśmy wnieść życie oraz słońce w miejsca, które najbardziej tego potrzebują.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Reklamy zewnętrzne są częścią nowej kampanii „Filled with Life” marki należącej do Coca-Coli i są dziełem VMLY&R.
PS Corona stworzyła „naturalny” billboard, którego głównym elementem jest słońce
Nietypowa reklama znalazła się w pobliżu plaży w Brighton, czyli najbardziej ekologicznego miasta w Wielkiej Brytanii.
PS 2 Reklamy LEGO na cyfrowych ekranach dopasowują się do aktualnej pogody
W lipcu ruszyła nowa kampania „LEGO na każdą pogodę”. Reklama wyświetlana na ekranach Digital Out of Home dopasowuje się do aktualnych warunków atmosferycznych w pobliżu nośnika reklamowego, pokazując, że klocki LEGO są idealną rozrywką niezależnie od pogody.