Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ponad 150 tys. zwycięskich zdrapek w rękach klientów sieci Biedronka

W rękach klientów sklepów sieci Biedronka znalazło się już 37 zdrapek z samochodami marki Volkswagen Golf Sportsvan oraz ponad 150 tys. z pozostałymi nagrodami w ramach loterii „Zdrapka w Kropki”. W puli wszystkich wygranych znajduje się łącznie ponad 500 tys. nagród.
O autorze
1 min czytania 2014-10-06

Od początku września w sklepach sieci Biedronka trwa wielka loteria „Zdrapka w Kropki”. Aby wziąć w niej udział, wystarczy w sklepie Biedronka zrobić zakupy za min. 50 zł (z wyłączeniem napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych) i odebrać zdrapkę oraz wydruk niefiskalny, a następnie szukać symbolu nagrody w polu ochronnym zdrapki.

W ciągu miesiąca w rękach klientów znalazło się ponad 150 tys. zwycięskich zdrapek, z czego 37 z nich oznaczonych było symbolem samochodu. Nagrody w postaci aut wylosowali:

W sumie w loterii w sieci Biedronka do zdobycia jest ponad 500 tys. nagród, w tym 100 samochodów Volkswagen Golf Sportsvan. Wśród nagród znajduje się też: 500 tys. bonów na zakupy o wartości 10 zł brutto, 25 tys. ekspresów do kawy ITALICO oraz 1 000 nagród w postaci sprzętu elektronicznego (aparatów fotograficznych NIKON COOLPIX L330 – 400 szt., smartfonów Samsung Galaxy S4 mini – 300 szt., iPadów mini – 200 szt. i konsol do gry PlayStation®4 – 100 szt.).

Klienci mogą odbierać zdrapki w loterii „Zdrapka w Kropki” do 12 października br. lub do wyczerpania puli zdrapek w danym sklepie Biedronka.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Szczegóły loterii „Zdrapka w kropki” oraz jej regulamin są dostępne na stronie internetowej oraz bezpośrednio w sklepach Biedronka.

Słuchaj podcastu NowyMarketing