W tym roku po raz pierwszy w historii ogłoszenie składu zespołu odbyło się przed premierą i miłośnicy projektu musieli poczekać aż tydzień, aby usłyszeć hymn sponsorowanej przez markę Żywiec trasy. 10 maja powstało bowiem Męskie Granie Tour, czyli biuro podróży, w którym można było spotkać się z Orkiestrą na żywo i kupić bilety bezpośrednio z rąk członków zespołu. Dla osób, które nie mogły pojawić się wtedy w Warszawie, przewidziana została jeszcze jedna możliwość zakupu biletów online w ramach regularnej sprzedaży – 18 maja od 12.00.
Singiel 2023
Single promujące Męskie Granie co roku budzą wielkie emocje, nierzadko stanowiąc nie tylko hymn trasy, ale i całego lata. Do tej pory utwory te wielokrotnie lądowały na szczytach list przebojów i osiągały miliony wyświetleń na kanale YouTube. Czy tak będzie w tym roku? Czas pokaże, chociaż nie da się ukryć, że połączenie wokali Igo, Mroza i Vito Bambino z muzyką stworzoną wspólnie z Kubą Galińskim stanowi wpadającą w ucho mieszankę. Wspólnie nagrali utwór w stylu lat 80-tych z funkowym groovem, sprawiając, że tego lata polecą iskry.
Zobacz również
Autorami słów do utworu są: Igo, Mrozu i Vito Bambino. Muzykę skomponowali wraz z Kubą Galińskim, który jest także producentem singla. Za mix i mastering odpowiada Rafał Smoleń. Hymn trasy będzie można usłyszeć na żywo na letnich koncertach w siedmiu miastach. Męskie Granie Orkiestrę na trasie wspierać będą: Bartek Królik, Marek Piotrowski, Adam Bieranowski, Jerzy Markuszewski, Bogusz Wekka, Kacper Sędek, Artur Twarowski, Jakub Jaworski, Michał Szafraniec, Przemek Kostrzewa, Marcin Gańko, Ola Nowak, Jusia Jarzębińska, Martyna Szczepaniak i Aleksandra Piśniak „Udoo”.
Teledysk
Mrozu unoszący samochody, latający Vito Bambiono oraz skaczący między budynkami Igo –w centrum Warszawy cała trójka podjęła się kaskaderskich sztuczek, udowadniając, że faktycznie ma „Supermoce”. W ten sposób promują tegoroczny singiel. Autorem klipu jest Krzysztof Grajper. Teledysk wyprodukował OPUS Film, a postprodukcją zajęło się RIOdePost / Heaven Postproduction Studio.
Ostatnia pula biletów
Dzień po premierze singla, 18 maja o godzinie 12.00, ruszy regularna sprzedaż biletów online. To już ostatnia dostępna pula na koncerty w siedmiu miastach: Szczecinie (16-17 czerwca, EPSD Aeroklub Szczeciński), Poznaniu (23-24 czerwca, Park Cytadela), Warszawie (7-8 lipca, Służewiec), Gdańsku (21-22 lipca, Polsat Plus Arena), Krakowie (4-5 sierpnia, Muzeum Lotnictwa), Wrocławiu (11-12 sierpnia, Pola Marsowe) i Żywcu (25-26 sierpnia, Amfiteatr Pod Grojcem).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Do startu trasy został tylko miesiąc i wygląda na to, że w te wakacje będziemy nie do ugaszenia, a „Supermoce” mogą stać się prawdziwym hitem lata – mówi Dorota Nowakowska, Managerka Marki Żywiec. – Już nie możemy się doczekać aż singiel wybrzmi na żywo i to w akompaniamencie tysięcy fanów! – dodaje Nowakowska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Quebonafide został młodszym specjalistą ds. Ż
Jakub z Ciechanowa aka Quebonafide to skromny chłopak, który zdobywa scenę rapu. Za nim pierwsza trasa koncertowa, pierwszy udział we Freestyle Battle i dwa single z milionowymi wyświetleniami… A przed nim nowe, ekscytujące zawodowe obowiązki. Jako młodszy specjalista ds. Ż będzie wdrażał strategię promocyjną, zachęcając do Cho na Ż.
PS2 Trackvertising, czyli jak teledysk staje się reklamą
Muzyka i marketing to zgrany duet. Nieraz za sukcesem reklamy stoi właśnie chwytliwa melodia. Czasem jednak krótki spot z muzyką w tle to za mało, by na długo wpisać się w świadomość odbiorców. Dlatego marki sięgają po trackvertising, zacierając granice między reklamą a teledyskiem.