Znamy finalistów 12. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Znamy finalistów 12. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations

Jury wybrało projekty, które otrzymały nominację do finału w 27 kategoriach konkursowych Złotych Spinaczy 2014. Zwycięzców poznamy 5 grudnia br. podczas uroczystej gali, która odbędzie się w hotelu Westin w Warszawie.

Partnerem merytorycznym audytującym konkurs jest firma KPMG.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Lista wszystkich nominowanych projektów przedstawia się następująco: 

Kategorie główne 

PR korporacyjny

  • Polski Terminal Gazowy – od wątpliwości i podejrzliwości do zaufania i współpracy, historia pisana dialogiem. – Hill+Knowlton Strategies
  • Sygnity. We love I.T.! – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
  • Bankowy Ekosystem Smart – Bank Handlowy w Warszawie S.A. (Citi Handlowy)

PR produktu

  • Prince Polo – w 100% polskie, kultowe na Islandii – Mondelez Polska oraz Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
  • Suknia Carlo Rossi – ATW Communications
  • „Kolorowa Polska – ogólnopolskie badanie na temat kolorów” Dekoral Fashion – Biuro Podróży Reklamy

Public Affairs i Lobbying

  • Stop faworyzowaniu chińskich kolektorów NFOŚiGW! – Kobold Public Relations
  • Dick Dobrowolski, czyli „how to spin, how to win” - Publicon

Kampania Społeczna

  • „Oglądam, czuję, myślę” – młodzi w kinie – Go Culture
  • „Przytulenie ma znaczenie” – MSLGROUP i Unlimited dla GlaxoSmithKline
  • ZOBACZ CUKRZYCĘ – REDEFINICJA CUKRZYCY. – Havas PR Warsaw

Komunikacja wewnętrzna

  • Książka kucharska „Posmakuj świata z Polpharmą” – Polpharma
  • „Zarażamy ciekawością”- kampania wewnętrzna Orange Polska – Orange Polska i Havas PR Warsaw
  • Budowanie zaangażowania pracowników wokół doświadczenia klienta – ING Usługi Finansowe

Event komercyjny

  • Czekoladowy Weekend w Wedlu – 24/7 Communication
  • Przyłapani na modzie – PR Inspiration
  • Rozwój rynku mieszkaniowego w Polsce: Kongres Mieszkaniowy - Publicon

Event społeczny

  • Tytus na stadionie, czyli czytanie uczłowiecza – Cohn & Wolfe, Narodowe Centrum Kultury, Stowarzyszenie Twórców Contur
  • XIII Światowy Szczyt Laureatów Pokojowej Nagrody Nobla – Vision Group
  • Debata Europa Cafe – Citybell Consulting
  • Mikroprzedsiębiorca Roku 2014 – Fundacja Kronenberga przy Citi Handlowy

Launch nowego produktu, usługi lub firmy

  • Kurka Wolna – Havas PR Warsaw, Havas Media
  • Launch marki COSTA COFFEE – Citybell Consulting dla CHI POLSKA
  • Kampania „Zarobki bez tabu” – On Board PR i Think Kong wraz z serwisem Pracuj.pl

Corporate Social Responsibility (CSR)

  • Mistrzowie Kodowania – Havas PR Warsaw i Samsung Electronics Polska
  • Tesco dla Szkół – “Talent do niemarnowania” – Tesco Polska, Garden of Words
  • „Z Kujawskim pomagamy pszczołom” – ZT Kruszwica S.A.

PR miejsca, miasta lub regionu

  • Zaangażujmy Śląsk – Imago PR na rzecz Urzędu Miasta Katowice
  • #onedayinwro – robimy InstaMovie! – Publicon
  • Wisła Warszawa – Ciesz się rzeką! – Partner of Promotion

Social media

  • MasterCard ćwierka dla WOŚP – Headlines Porter Novelli
  • MOŻNA INACZEJ – Pierwszy Internetowy Talent Show na Youtubie. – LifeTube i AccessPro
  • #mojeklasyki – albo/albo

Bussiness-to-Bussiness PR

  • Promujemy Polskę i polskich przedsiębiorców na pięciu zagranicznych rynkach. Kampania informacyjna „Made in Poland”. – Headlines Porter Novelli
  • „Podziel się tym, co masz najlepszego” Wprowadzenie na rynek platformy charytatywni.allegro.pl – Biuro Podróży Reklamy
  • THINK BIG. Program UPC Biznes dla Firm. – UPC Polska

PR finansowy i relacje inwestorskie

  • Kampania komunikacyjna wspierająca IPO LiveChat Software –InnerValue – departament Relacji Inwestorskich Spółki InnerCorp
  • „Kampania informacyjno-promocyjna publicznej emisji obligacji spółki ZORTRAX. Kreacja wizerunku jednego z polskich liderów technologii jutra” – NOBILI PARTNERS
  • Komunikacja związana z Pierwszą Ofertą Publiczną ENERGA SA oraz debiutem na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie – InnerValue – departament Relacji Inwestorskich Spółki InnerCorp

Media Relations

  • WBE: Inżynierowie – Informatycy – Żołnierze XXII-go wieku – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
  • Działania media relations dla spółki Admiral Markets. Zbudowanie wizerunku analityków firmy jako ekspertów i liderów opinii na rynkach finansowych – NOBILI PARTNERS
  • belVita – stworzona na śniadanie! – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Mondelez Polska

Kategorie sektorowe

Technologia, IT, telekomunikacja

  • Mistrzowie Kodowania - Havas PR Warsaw i Samsung Electronics Polska
  • Kampania komunikacyjna wspierająca IPO LiveChat Software - InnerValue - departament Relacji Inwestorskich Spółki InnerCorp
  • "Kampania informacyjno-promocyjna publicznej emisji obligacji spółki ZORTRAX. Kreacja wizerunku jednego z polskich liderów technologii jutra" - NOBILI PARTNERS

Finanse

  • MasterCard ćwierka dla WOŚP - Headlines Porter Novelli
  • Bankowy Ekosystem Smart - Bank Handlowy w Warszawie (Citi Handlowy)
  • Budowanie zaangażowania pracowników wokół doświadczenia klienta - ING Usługi Finansowe

Uroda i zdrowie – usługi zdrowotne, leki, wyroby medyczne

  • "Przytulenie ma znaczenie" - MSLGROUP i Unlimited dla GlaxoSmithKline
  • Ciśnienie na życie - Polpharma
  • ZOBACZ CUKRZYCĘ - REDEFINICJA CUKRZYCY. - Havas PR Warsaw

Sektor spożywczy

  • Prince Polo - w 100% polskie, kultowe na Islandii - Mondelez Polska oraz Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
  • "Z Kujawskim pomagamy pszczołom" - ZT Kruszwica S.A.
  • Suknia Carlo Rossi – ATW Communications

Media i styl życia

  • "Oglądam, czuję, myślę" - młodzi w kinie – Go Culture
  • Porozmawiajmy o in vitro - MSLGROUP Poland we współpracy z TLC Polska (Discovery Networks)
  • III edycja programu "Natalia Honorata Witalna - NHW" - Nestle Polska i Synertime

Kultura

  • Tytus na stadionie, czyli czytanie uczłowiecza - Cohn & Wolfe, Narodowe Centrum Kultury, Stowarzyszenie Twórców Contur
  • Audioriver 2013 - Agencja Allegro; (Klient: Fundacja Jest Akcja!)

Sport, turystyka, rekreacja

  • Apetyt na region. Podkarpackie smaki. - Citybell Consulting
  • Zimowy Narodowy - Testa Communications i PL2012+
  • "Orbis Business Mixer" – Public Dialog

 Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka

  • "Kolorowa Polska - ogólnopolskie badanie na temat kolorów" Dekoral Fashion - Biuro Podróży Reklamy
  • Polski Terminal Gazowy - od wątpliwości i podejrzliwości do zaufania i współpracy, historia pisana dialogiem. - Hill+Knowlton Strategies
  • WBE: Inżynierowie - Informatycy - Żołnierze XXII-go wieku - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants

NGO i Sektor Publiczny

  • Dick Dobrowolski, czyli "how to spin, how to win" – Publicon
  • Promujemy Polskę i polskich przedsiębiorców na pięciu zagranicznych rynkach. Kampania informacyjna "Made in Poland". - Headlines Porter Novelli
  • #ratujrysie – Kolko Sp. z o.o.

Kategorie specjalne

Kreatywność

  • "Zrobimy Cię na Biało" - ATLAS i Telma Agency Communications
  • "Coca-Cola Smak Wolności" - toast za Polskę - Rc2 RACZKIEWICZ CHENCZKE CONSULTANTS/Coca-Cola Poland Services
  • Tytus na stadionie, czyli czytanie uczłowiecza - Cohn & Wolfe, Narodowe Centrum Kultury, Stowarzyszenie Twórców Contur
  • Suknia Carlo Rossi - ATW Communications
  • "Podziel się tym, co masz najlepszego" Wprowadzanie na rynek platformy charytatywni.allegro.pl - Biuro Podróży Reklamy

Efektywność

  • Ciśnienie na życie – Polpharma
  • Zaangażujmy Śląsk - Imago PR na rzecz Urzędu Miasta Katowice
  • Polski Terminal Gazowy - od wątpliwości i podejrzliwości do zaufania i współpracy, historia pisana dialogiem - Hill+Knowlton Strategies

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij