Obama docenia i dziękuje agencji 6ix WoMM & Social Media

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Obama docenia i dziękuje agencji 6ix WoMM & Social Media

Pomimo ogromnych oczekiwań agencja 6ix WoMM & Social Media nie poprowadzi kampanii informacyjnej dla Baracka Obamy.

– Jest to dla nas ogromne zaskoczenie ;) – skomentował Michał Siejak, CEO NuOrder Group. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja 6ix WoMM & Social Media we współpracy z partnerem działającym w ramach NuOrder Group, agencją E_misja Interactive 360 przygotowała ofertę oraz strategię działań marketingowych wspierających kampanię prezydencką Baracka Obamy w Internecie.

Agencja zaproponowała przeprowadzenie szeroko zakrojonej kampanii informacyjnej skierowanej do 10 milionowej grupy amerykańskiej Polonii w dużym stopniu zamieszkującej tzw. Swing States – stany, w których zwykle rozstrzygają się wyniki wyborów prezydenckich. Założonym celem było dostarczenie polsko-amerykańskim wyborcom rzetelnych informacji na temat planowanej polityki Partii Demokratycznej wobec amerykańskiej Polonii oraz zwiększenie frekwencji wyborczej wśród tej grupy.

“We thank you for your interest in President Obama’s re-election, and appreciate your quest to help.” - odpisała w odmowie Ann Marie Habershaw, Chief Operating Officer organizacji “Obama for America”.

Będąc o włos od zrealizowania agencyjnego American Dream zespół 6ix WoMM & Social zamierza w niedalekiej przyszłości zaproponować swoje usługi m.in. Angeli Merkel Nicolasowi Sarkozy i brytyjskiej rodzinie królewskiej. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij