TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Zasubskrybuj Kanał Strategiczny – Twoje centrum wiedzy o strategii marketingowej

Kanał Strategiczny uruchamia swój videocast. Dzięki niemu wejdziesz do świata strategii marki, strategii komunikacji i szeroko pojętego marketingu.
O autorze
1 min czytania 2023-05-24

Kanał Strategiczny uruchamia swój videocast

Kanał Strategiczny prowadzony przez Departament Strategiczny PLEJGROUND rozpoczyna działalność na YouTubie, Spotify, Apple Podcast i Google Podcasts. Na Kanale zapoznasz się z trendami, insightami i foresightami w świecie reklamy.

Te warsztatowe kilkudziesięciominutowe odcinki pomogą Ci lepiej zrozumieć strategie marki, marketingu i komunikacji. Prowadzącymi Kanału Strategicznego są Wojtek Walczak oraz Damian Jemioło, którzy uprzednio współtworzyli format „Marketing Przegadany”.

– Z Wojtkiem nagrywamy podcasty od przeszło półtora roku. Nasz „Marketing Przegadany” był naprawdę doceniany zarówno przez juniorów, jak i menedżerów. Uznaliśmy jednak, że pora na reorganizację formatu i stworzenie czegoś konkretniejszego, poświęconego insightom i foresightom. Dlatego na Kanale Strategicznym będziemy dzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem w strategii czy komunikacji w nowej formie, czyli videocastu – mówi Damian Jemioło, PR & marketing manager w Plej.

W pierwszych odcinkach Kanału Strategicznego posłuchasz o tym, jak Twoja marka powinna komunikować się do pokolenia Z, a jak do silversów, kiedy zabrać się za pozycjonowanie i repozycjonowanie swojej marki oraz jakimi prawami rządzi się komunikacja OOH.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kanał Strategiczny także na TikToku

Kanał Strategiczny wchodzi również na TikToka jako pierwszy polskojęzyczny profil poświęcony strategii na tej platformie. Tam w przystępny sposób przygotowano dla Ciebie the best of the best z videocastów, jak i insighty czy wskazówki, które możesz wprost wdrożyć do strategii swojej marki. Nie brakuje tam również luźniejszych i backstage’owych formatów.

– Tworzymy Kanał Strategiczny, bo wierzymy, że nasza branża potrzebuje skondensowanej i prostej w odbiorze wiedzy o rynku, konsumentach i trendach. Ponadto chcemy udowodnić, że TikTok to także miejsce do promowania użytkowych strategii – podkreśla Wojtek Walczak, CSO Departamentu Strategicznego. PLEJGROUND.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zasubskrybuj Kanał Strategiczny i odkryj tajniki skutecznej strategii!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 

Materiał reklamowy powstały na zlecenie Plej.