Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Sześć znanych mam w Dzień Matki staje w obronie zwierząt w kampanii Stowarzyszenia Otwarte Klatki

O autorze
2 min czytania 2023-05-26

Z okazji Dnia Matki sześć znanych kobiet: Asia Opozda, Zosia Zborowska, Marysia Winiarska, Edyta Pazura, Kasia Sokołowska i Monika Mrozowska, wzięło udział w spocie Stowarzyszenia Otwarte Klatki, w którym zwracają uwagę na los zwierzęcych mam oraz ich dzieci, które cierpią w hodowli klatkowej. W ten sposób zachęcają do podpisania petycji do Ministra Rolnictwa. To druga odsłona kampanii JEDNYM GŁOSEM, której autorem jest agencja Labcon.

Koncept drugiej odsłony kampanii, którą przygotowała agencja Labcon, opiera się na głębokiej i silnej relacji matki ze swoim dzieckiem, jaką mają i ludzie… i zwierzęta! Znane mamy prowadzą rozmowę o macierzyństwie i jego urokach – padają m.in. pytania: „Jak opisałabyś jednym słowem macierzyństwo?” i „Czego nauczyłaś się od swojego dziecka?”. Przyjemną i lekką wymianę doświadczeń przełamuje pytanie Zosi Zborowskiej, które kieruje do swojej matki – Marysi Winiarskiej:

„Co byś zrobiła, gdyby ktoś skrzywdził Twoje dziecko?”

„Skrzywdziłabym też tę osobę” – odpowiada bez zawahania się Marysia Winiarska. To samo pytanie otrzymują pozostałe mamy – każda z nich reaguje podobnie. „W skrajnym przypadku byłabym w stanie zabić” – stwierdza Monika Mrozowska, z czym zgadza się jej towarzyszka rozmowy Asia Opozda.

– Macierzyństwo to poznawanie się nawzajem, budowanie więzi, opieka, bezgraniczna miłość. W Dzień Matki chcemy przypomnieć o tych mamach, którym dzieci są odbierane zaraz po urodzeniu i zamykane w ciasnych kojcach, które płaczą i nawołują za swoim potomstwem, oraz o tych, które, zamknięte w ciasnej klatce, karmią swoje młode przez pręty. Macierzyństwo w hodowli i chowie klatkowym to koszmar, na który nikt nie zasługuje – mówi Weronika Pochylska, członkini zespołu kampanii „Jednym Głosem” w Stowarzyszeniu Otwarte Klatki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spot miał swoją premierę w Dzień Matki. To już druga odsłona kampanii Otwartych Klatek „Jednym Głosem”, która rozpoczęła się 18 kwietnia. Koncept kreatywny stworzyła agencja kreatywna Labcon, która jest autorem wszystkich spotów, odpowiada za działania kreatywne, PR oraz współpracę z liderami opinii, celebrytami i influencerami. Produkcją spotu zajęła się agencja Media Ready. Autorką zdjęć do głównej odsłony kampanii jest fotografka Marta Wojtal. Autorem sesji zdjęciowej dedykowanej mamom jest Łukasz Dziewic. Działaniami mediowymi, w tym pozyskaniem powierzchni pro bono na potrzeby kampanii społecznej, zajęło się Value Media. Spot z okazji Dnia Matki jest dostępny na kanałach serwisów Meta – FB, IG i YT oraz u zaangażowanych w kampanię influencerów. Agencja SalesTube wspiera akcję w obszarze paid social.

Celem działań Stowarzyszenia Otwarte Klatki, aktywistów, liderów opinii, influencerów oraz agencji Group One jest wezwanie do zaprzestania hodowli zwierząt w systemie klatkowym i pozyskanie jak największej liczby podpisów pod petycją kierowaną do Ministra Rolnictwa. Można ją podpisać online na stronie www.jednym-glosem.pl. Aktualnie poparło ją już ponad 170 tys. Polek i Polaków. Podpisy zbierane są wspólnie z fundacją Compassion In World Farming Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się