MGID wkracza w szeregi IAB Polska, aby wspólnie napędzać innowacje w reklamie cyfrowej

MGID wkracza w szeregi IAB Polska, aby wspólnie napędzać innowacje w reklamie cyfrowej
MGID zostało członkiem IAB Polska. Tym samym firma chce połączyć wysiłki i wspólnie z liderami branży w regionie zbudować bardziej bezpieczne i zrównoważone środowisko reklamy cyfrowej.
O autorze
1 min czytania 2023-05-29

MGID, globalna platforma reklamowa, ogłosiła swoje członkostwo w IAB Polska, które opracowuje standardy branżowe, prowadzi badania i zapewnia wsparcie prawne dla branży reklamy internetowej. Poprzez współpracę z innymi graczami w Polsce, MGID dąży do wdrożenia nowych standardów i zmiany branży na lepsze. Dzięki wspólnemu doświadczeniu firma z niecierpliwością czeka na stworzenie bezpiecznej przyszłości dla rynku reklamy cyfrowej.

Jako członek IAB, firma dąży do promowania transparentnej polityki prywatności zgodnej z przepisami w celu stworzenia równych szans dla wszystkich stron zaangażowanych w ekosystem reklamy cyfrowej oraz budowania zaufania wśród konsumentów, reklamodawców i wydawców.

– IAB Polska wykonuje ważną pracę na rynku i cieszymy się, że zostaliśmy jej członkiem – skomentował Sergii Denysenko, CEO MGID. – Misją MGID jest umożliwienie markom i wydawcom transparentnej współpracy w celu tworzenia pozytywnych doświadczeń konsumenckich, napędzających efekty kampanii i ich monetyzację. Dzięki naszej technologii privacy-first, skupiamy się na pomaganiu markom w dostarczaniu odpowiednich, wysokiej jakości reklam cyfrowych, które są nie tylko bezpieczne, ale także skuteczne – dodaje.

O MGID

MGID to globalna platforma reklamowa, która pomaga markom docierać do unikalnych lokalnych odbiorców na dużą skalę. Wykorzystuje ukierunkowaną na prywatność technologię opartą na sztucznej inteligencji, aby wyświetlać wysokiej jakości, trafne reklamy w środowiskach bezpiecznych dla marki. Firma oferuje różne formaty reklam, w tym reklamy natywne, display i wideo, które zapewniają pozytywne wrażenia użytkowników. Dzięki temu reklamodawcy zwiększają skuteczność i rozpoznawalność marki, a wydawcy utrzymują odbiorców i monetyzują ruch.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Każdego miesiąca MGID dociera do 900 milionów unikalnych użytkowników, z 200 miliardami wyświetleń reklam, u 25 tysięcy zaufanych wydawców.

Więcej informacji na stronie: www.mgid.com.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Materiał reklamowy powstały na zlecenie MGID.