TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

YOPE świętuje premierę „Małej syrenki” Disneya

Z okazji kinowej premiery „Małej syrenki” Disneya marka YOPE promuje produkty do włosów z serii Bounce.
O autorze
1 min czytania 2023-05-29

Od 26 maja w kinach możemy oglądać nową, aktorską wersję „Małej syrenki” Disneya. Główna bohaterka filmu Ariel jest piękną i żywiołową syrenką, która pragnie przygód. Ta najmłodsza i najbardziej buntownicza spośród córek króla Trytona chce dowiedzieć się więcej o świecie pozamorskimi głębinami. W czasie wizyty na lądzie zakochuje się w przystojnym księciu Eryku. Ariel, podążając za głosem serca, wbrew zakazom chce doświadczyć życia wśród ludzi. Zawiera pakt ze złą morską wiedźmą Urszulą, która ma jej w tym pomóc. Nie zdaje sobie sprawy, że naraża na niebezpieczeństwo nie tylko swoje życie, ale i losy całego królestwa. W roli Ariel wystąpiła Hailey Bailey, natomiast w polskiej wersji językowej głosu użyczyła jej Sara James.

Z okazji tej wyjątkowej premiery marka YOPE promuje swoją bestsellerową serię naturalnych produktów do pielęgnacji włosów BOUNCE. „Czy widzisz ten cudowny blask” to nie tylko cytat jednej z piosenek z filmu ale również hasło kampanii kosmetyków YOPE oraz nawiązanie do innowacyjnej linii do pielęgnacji włosów, dzięki której włosy odzyskują naturalny, zdrowy blask.

W skład serii BOUNCE wchodzą 3 linie kosmetyków, dedykowane do różnych potrzeb oraz rodzajów włosów i skóry głowy – HYDRATE my hair, BOOST my hair i BALANCE my hair. W ich składzie wykorzystano m.in. roślinne adaptogeny, mające zbawienny wpływ na kondycję włosów i skórę głowy. A efekt? Włosy lśniące jak tafla wody!

W ramach działań promocyjnych marka przygotowała materiały oparte na filmowym plakacie wizerunkowym Disneya z Małą Syrenką. Wśród nich pojawiły się m.in. 15-sekundowy spot TV, materiały POS w sieci ROSSMANN i innych punktach sprzedaży oraz specjalna zawieszka na produkty z linii BOUNCE, a także kampania w mediach społecznościowych i konkurs.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Mała syrenka” Disneya w kinach już 26 maja 2023!

PS Disney zamyka swój oddział Metaverse

Wiele firm zdecydowało się zainwestować w technologie i całe zastępy specjalistów od wirtualnej rzeczywistości. Równie wiele firm obecnie zamyka te same oddziały. Decyzja Disney o zamknięciu oddziału dotknęła około 50 pracowników. Czy kolejne firmy pójdą tym samym tropem?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się