TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

TeleTOON+ uruchamia kampanię reklamową „Akademia Tańca” i zachęca dzieci do aktywności fizycznej

W związku z zaplanowaną na poniedziałek, 6 października polską premierą serialu „Akademia Tańca” autorska stacja platformy nc+, teleTOON+ uruchamia kampanię reklamową, w której będzie zachęcać dzieci do aktywności ruchowej. W akcję zaangażował się choreograf Agustin Egurrola.
O autorze
1 min czytania 2014-10-07

Działania promocyjne rozpoczną się 13 października i potrwają do połowy listopada. Obejmą radio, telewizję, prasę młodzieżową oraz media internetowe, w tym portale społecznościowe.

Kampania odbywająca się pod hasłem „Akademia Tańca teleTOON+” będzie promowała taniec jako doskonały pomysł na aktywne spędzanie czasu wolnego. Dzieci w wieku szkolnym zostaną zaproszone do włączenia się do zabawy i podjęcia tanecznego wyzwania teleTOON+.

– Pomysł na kampanię jest związany z premierą serialu „Akademia Tańca” teleTOON+, ale chcemy ją połączyć z akcją zachęcającą dzieci do aktywności fizycznej – zresztą sam serial przyczynia się do promocji ruchu i tańca – mówi Agata Papis, brand manager kanałów dziecięcych MiniMini+ i teleTOON+. – Powszechnie znane są raporty Ministerstwa Sportu i Turystyki, które wskazują, że polskie dzieci są mniej aktywne niż dzieci z innych europejskich krajów i tyją najszybciej w Europie. Uważamy, że taka kampania jest potrzebna, a z badań NIK wynika, że uczniowie deklarują chęć udziału w zajęciach tanecznych jako atrakcyjnej alternatywie dla lekcji WF-u – dodaje Agata Papis.

W ramach kampanii powstanie strona internetowa, na której przez pięć tygodni widzowie stacji będą mogli pokazywać swoje taneczne umiejętności. Zwycięzcy wezmą udział w tanecznej sesji zdjęciowej w magazynie „Bravo”. Do wygrania są także iPady mini oraz koszulki Dance Store By Egurrola, a sam Agustin będzie zaangażowany w prace jury.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spoty reklamowe kampanii „Akademia Tańca teleTOON+” będą emitowane w Radiu Eska oraz w kanałach telewizyjnych Eska TV i 4 Fun TV. Akcja będzie promowana w magazynach młodzieżowych wydawnictwa Bauer: „Bravo”, „Bravo Girl” i „Fun Club” oraz w portalach YouTube, Facebook, nk.pl, Ipla.tv i TVN Player. Działaniom tym towarzyszyć będzie szeroka kampania displayowa w internecie (Audience on Demand) skierowana do dzieci interesujących się tańcem i muzyką. Kampania kierowana jest głównie do grupy wiekowej 7-14, odpowiadającej profilowi widza teleTOON+. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy ZenithOptimedia. „Akademia Tańca teleTOON+” będzie także wspierana i promowana przez Egurrola Dance Studio.

Partnerami akcji są: Universal Music Group, Egurrola Dance Studio, Dance Store by Egurrola, Bravo Girl, Fun Club i Bravo.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się