Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Konkurs Performance Marketing Diamonds EU 2023 rozstrzygnięty, wśród laureatów iCEA Group

Poznaliśmy zwycięzców V edycji konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023, branżowego konkursu skupiającego się na obszarach performance marketingu i afiliacji o międzynarodowym zasięgu, do którego swoje projekty mogą zgłaszać agencje digital marketingu, domy mediowe oraz brandy.
O autorze
1 min czytania 2023-05-30

Wśród zwycięzców znalazła się iCEA Group – międzynarodowa agencja digital marketingu, która od 16 lat wyznacza standardy w pozyskiwaniu i konwertowaniu ruchu.

Tegoroczna odsłona konkursu e-Izby została rozszerzona na cały rynek Unii Europejskiej, zdobywając tym samym rekordową liczbę zgłoszeń. iCEA Group zwyciężyła w kategorii „The most effective low-budget campaign” w bloku tematycznym „Strategy performance” z reklamą odwróconą „SEO is a waste of money”. W imieniu zwycięzcy nagrodę odebrał CEO Wojciech Haremza. Uroczysty finał konkursu odbył się 25 maja w Mokoto Events w Warszawie.

– Zgłaszając nasz projekt do konkursu PMD EU 2023, chcieliśmy na własnym przykładzie udowodnić, że skuteczna kampania performance marketingu, to przede wszystkim kreatywna kreacja, a nie tylko milionowe budżety. Ten diament jest namacalnym potwierdzeniem, że mamy rację. Dziękujemy kapitule za docenienie naszej pracy. To wspaniałe uczucie znaleźć się w gronie uznanych firm, nie tylko z Polski, ale też całej Europy – powiedział Wojciech Haremza – CEO iCEA Group podczas gali rozdania nagród.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zwycięstwo w konkursie to także dowód na to, że zespół marketingu iCEA Group tworzy inspirujące kampanie, które zyskują uznanie i stają się wiralowe, nawet poza branżą e-commerce. Przypomnijmy, że koncepcją reklamy odwróconej zainspirowała się m.in. Fundacja Kwiat Kobiecości – ogólnopolska organizacja wspierająca walkę kobiet z rakiem szyjki macicy, która za zgodą autorów zastosowała formułę „odwróconą” w swojej kampanii społecznej z udziałem aktorki Anny Dereszowskiej.

Kapituła V edycji konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023, w skład której weszli eksperci digital marketingu i e-commerce w pierwszym etapie nominowała aż 49 najlepszych kampanii w 15 kategoriach. Obok iCEA Group wyróżnienie otrzymali m. in. SalesTube oraz Value Media w kategorii „The most effective retail media campaign”. W kategorii „The best campaign for international expansion” nagrodę uzyskały firmy: Sinsay (LPP S.A.) i Tradedoubler Polska, a tytuł „Brand of the Year” zdobył Decathlon oraz wielu wielu innych. W imieniu zwycięzców nagrodę odebrali członkowie zespołów  zwycięskich firm.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS iCEA Group i oLIVE media podejmują współpracę

Dynamicznie zmieniający się rynek oraz przyzwyczajenia i zachowania klientów wymagają stałego aktualizowania sposobów komunikacji. Dzięki działaniom budującym wizerunek w sieci, przy jednoczesnym dbaniu o widoczność strony w wynikach wyszukiwania, firma zyska zaufanie klientów. Realizacja przemyślanej strategii wpłynie na jej dobrą reputację oraz pozytywny odbiór produktów i usług w świadomości użytkowników. To główne założenia współpracy partnerskiej, którą rozpoczęła iCEA Group i oLIVE media.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się