Dynamicznie zmieniający się rynek oraz przyzwyczajenia i zachowania klientów wymagają stałego aktualizowania sposobów komunikacji. Dzięki działaniom budującym wizerunek w sieci, przy jednoczesnym dbaniu o widoczność strony w wynikach wyszukiwania, firma zyska zaufanie klientów. Realizacja przemyślanej strategii wpłynie na jej dobrą reputację oraz pozytywny odbiór produktów i usług w świadomości użytkowników. To główne założenia współpracy partnerskiej, którą rozpoczyna iCEA Group i oLIVE media.
iCEA Group – międzynarodowa agencja digital marketingu i oLIVE media – firma specjalizująca się w zakresie reklamy internetowej, social media i content marketingu, ogłosiły nawiązanie strategicznej współpracy w sektorze marketingu cyfrowego, której główną ideą jest kompleksowa obsługa klientów firm. Ta inicjatywa stanowi kolejny krok w dynamicznym rozwoju obydwu agencji.
Zobacz również
Wspólne cele
Celem współpracy jest umożliwienie klientom skorzystania z szerokiego zakresu usług digital marketingowych, które połączą w sobie wiedzę i doświadczenie z obszaru: reklamy internetowej, social media oraz content marketingu z ekspertyzą w dziedzinie SEO. Konsolidacja umiejętności obydwu agencji przyczyni się do wzrostu widoczności obsługiwanych marek w Internecie, co z kolei wpłynie pozytywnie na ich sprzedaż oraz wizerunek w sieci.
– Podstawą skutecznego działania jest zrozumienie potrzeb klienta. To jedna z wielu wartości, która łączy nas z naszym nowym Partnerem. Jest mi niezmiernie miło, że rozpoczynamy współpracę z agencją oLIVE media. Nasze doświadczenie w zakresie pozyskiwania i konwertowania ruchu oraz wiedza ekspertów w procesie budowania marki i najskuteczniejszych metod komunikacji nastawionych na efekty, jaką wspólnie z oLIVE media proponujemy będzie realnym wsparciem dla naszych klientów w prowadzeniu biznesu online – rozpoczynającą się współpracę z agencją komentuje Zdzisław Dusikowski, head of partnerships w iCEA Group.
Połączenie potencjału i doświadczenia
Współpraca partnerska iCEA Group i oLIVE media pozwoli przede wszystkim na poszerzenie zakresu oferowanych usług, a tym samym na jeszcze szersze wykorzystanie potencjału każdej z agencji.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– Nigdy nie budowaliśmy kompetencji w tym zakresie wewnątrz zespołu i zawsze korzystaliśmy z zewnętrznych podwykonawców, a posiadanie zaufanego partnera z tak dużym doświadczeniem jak iCEA Group to gwarancja kompleksowej usługi dla naszych klientów – mówi Olivia Drost, założycielka i CEO oLIVE media.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Do obszarów partnerstwa agencji należy nie tylko kompleksowa obsługa klientów, ale także cykl szkoleń wewnętrznych dla obu zespołów z poszczególnych elementów marketingu oraz wspólne publikacje eksperckie na łamach magazynu „Digital Now! Magazine”.