„Digital Now! Magazine” na rynku prasy ukazuje się od 2021 roku. Tytuł bardzo szybko zyskał popularność w branży, jako kompendium wiedzy dla biznesu, skupiając wokół siebie największych specjalistów. Na łamach magazynu, swoją ekspercką wiedzą, dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności digital marketingowej i sprzedażowej.
O czym i dla kogo?
Polska jest jednym z najszybciej rosnących rynków e-commerce w Europie. Jak pokazują badania – obecnie trzy czwarte Polaków robi zakupy w sieci. Biznes online rozwija się bardzo dynamicznie, dlatego wielu przedsiębiorców, którzy do tej pory prowadzili działalność tradycyjną, obecnie decyduje się na rozpoczęcie działań w sieci. Jednak budowa i rozwój własnej platformy sprzedażowej to proces długofalowy. Wejście na rynek e-commerce i otworzenie własnego sklepu internetowego nie jest trudne, ale wymaga wiedzy i znajomości branży. „Digital Now! Magazine” pozwala nie tylko uporządkować tę wiedzę, ale także pomaga zmierzyć się z obecnymi wyzwaniami na rynku. Porady ekspertów, w łatwy i przystępny sposób prowadzą Czytelnika krok po kroku do najlepszych efektów i podają gotowe skuteczne rozwiązania marketingowe, które z powodzeniem można wdrożyć w każdej firmie.
Zobacz również
„Digital Now! Magazine” w sieci Empik
Redakcja magazynu „Digital Now! Magazine” poinformowała, że wraz z początkiem roku rozpoczyna współpracę z siecią Empik. Od lutego magazyn dostępny jest w 211 salonach Empik na terenie całego kraju. Tytuł można także zamówić w salonie internetowym Empik oraz przez aplikację mobilną.
– Wejście do sieci Empik to jeden z celów strategii „Digital Now! Magazine” w 2023 roku. W kolejnych kwartałach będziemy sukcesywnie zwiększać dostępność naszego czasopisma i rolę tytułu na rynku prasowym dla biznesu w Polsce. Skupienie się na wcześniej wymienionych aspektach pozwoli nam zająć pozycję lidera wśród tytułów, które stanowią kompendium eksperckiej wiedzy o e-commerce, digital marketingu i skalowaniu biznesu online – rozpoczynającą się współpracę z dystrybutorem prasy Empik, komentuje Dominika Kawczyńska, redaktor naczelna „Digital Now! Magazine”.
Ponadto wydawca tytułu uruchomił także własną platformą sprzedażową, na której można zamówić pojedyncze numery, roczną prenumeratę lub zapoznać się z archiwalnymi wydaniami. To kolejny etap rozwoju magazynu, którego misją jest dotarcie do wszystkich osób poszukujących rozwiązań na temat rozwoju e-biznesu.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
– Obserwujemy nieustannie rosnące zainteresowanie rynkiem e-commerce w Polsce. Wejście do salonów Empik oraz powstanie e-sklepu to kolejne etapy realizacji naszych złożeń skoncentrowanych na dotarciu do jeszcze większego grona osób poszukujących skutecznych form marketingu i reklamy. Chcemy przekazać przedsiębiorcom konkretne narzędzia i wskazówki, dzięki którym rozwiną swoją firmę – dadaje Dominika Kawczyńska, redaktor naczelna „Digital Now! Magazine”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W najnowszym numerze
Tematem najnowszego wydania jest reklama płatna vs ruch organiczny. Wielu właścicieli prowadzących firmy online wciąż zastanawia się, czy zapłacić za wysoką oglądalność reklam, czy postawić na budowanie organicznego ruchu na stronie i firmowych profilach w mediach społecznościowych? Autorzy artykułów – eksperci z branży, przyjrzeli się bliżej obydwu systemom i podzielili się swoją obszerną wiedzą z prowadzenia kampanii zarówno organicznych, jak i płatnych.
W publikacji znalazł się także kompleksowy przegląd najważniejszych trendów w digital marketingu i e-commerce w 2023 roku oraz porady na temat tego, jak tworzyć skuteczne kampanie online od A do Z. Głos zabrali eksperci z takich firm jak: Gonito, vSprint, iCEA Group, Semstorm, Surfer SEO, Cube Group, Kancelaria Prawna Kantorowski, Głąb i Wspólnicy, More Bananas, ContentHouse, Mindshare Polska, Accenture Song, Deloitte Digital, PayU, Satisfly, Tribe47, GetResponse, adCookie, oLIVE media, Happy Parrots.