TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

CommuniCanDo powiększa zespół

Do zespołu agencji CommuniCanDo dołączyły trzy osoby: Elżbieta Górecka, która objęła stanowisko account managera, account executive Luiza Rosłon oraz PR assistant Joanna Niewierowska.
O autorze
1 min czytania 2014-10-07

(na zdj. od lewej: Elżbieta Górecka, Joanna Niewierowska, Luiza Rosłon)

Górecka z branżą PR związana jest od 5 lat, specjalizuje się w projektach dla branż FMCG oraz healthcare. Ostatnio związana z 24/7 Communication i MSLGROUP, w których jako account manager doradzała w tworzeniu strategii działań, wprowadzaniu nowych produktów na rynek, planowaniu i realizacji kampanii dla klientów. Górecka pracowała dla takich marek jak: Carlsberg, Ferrero, LOTTE Wedel, PernodRicard, GlaxoSmithKline, Procter & Gamble, USP Zdrowie, WizzAir. W CommuniCanDo będzie odpowiedzialna za obsługę strategicznych klientów agencji, koordynację pracy zespołu accountów oraz pozyskiwanie i rozwój nowychbiznesów.

Rosłon zanim podjęła pracę w agencji CommuniCanDo, pracowała w magazynie ekonomicznym Home&Market pełniąc obowiązki redaktora i dziennikarza prasowego. Doświadczenie zdobywała w agencji Triple PR, gdzie była odpowiedzialna za wsparcie działań PR dla sklepu internetowego ilookandcook.pl, portalu C-Date.pl. Prowadziła także fanpage marek Espiro i Baby Design. Odbyła też staż w dziale badań jakościowych Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych. W CommuniCanDo będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę klubu Travelist.pl, pierwszego polskiego klubu travelowego. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Studiowała kulturoznawstwo oraz psychologię ze specjalizacją psychologia ekonomiczna.

Niewierowska zaczynała w CommuniCanDo od stażu, po którym objęła stanowisko PR asystenta. Wcześniej pracowała w biurze organizacyjnym partii politycznej oraz była asystentką społeczną posła na Sejm RP. Absolwentka politologii ze specjalizacją marketing polityczny na Uniwersytecie im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego. W CommuniCanDo będzie odpowiadać za część działań media relations oraz wspierać zespół w bieżących działaniach dla klientów agencji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj