Michał Wiśniewski pokieruje działem social media w Cheil Poland

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Michał Wiśniewski pokieruje działem social media w Cheil Poland

Z początkiem września Michał Wiśniewski objął nowo utworzone stanowisko Head of Social w Cheil Poland. Wiśniewski odpowiedzialny będzie za kierowanie działem social media oraz rozwój jego kompetencji.

Michał Wiśniewski z branżą reklamową związany jest od 2009 r. Współtworzył oraz prowadził kampanie m.in. dla Diageo, EMI Music Poland, FOX International Channels Poland, H&M, Hasbro, Komisji Nadzoru Finansowego, Levi’s, Marks&Spencer, Mc Donald’s, AXN, Unipetrol, Aviva, Unilever, PKO BP czy P&G. Wcześniej w grupie ARBOinteractive odpowiadał za rozwój sprzedaży bezpośredniej w dziale Facebook NOW. Od 2011 r. pracował na stanowisku New Business Managera w Mint Media. Przed ostatnie dwa lata pełnił funkcję Head of Direct Sales w Socializer (po akwizycji spółki przed Dentsu Aegis Network w Isobar Poland).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Specjalista w dziedzinie social media. Autor wielu publikacji w prasie branżowej. Od 2010 r. trener i prelegent na konferencjach i zamkniętych szkoleniach z zakresu Social Media. Absolwent polityki społecznej oraz dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij