Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Agata Brzezińska i Łukasz Łaski awansują w LiquidThread

Agata Brzezińska awansowała na stanowisko senior integrated communication managerki, a Łukasz Łaski został content solutions managerem w agencji digitalowo-contentowej LiquidThread (Publicis Groupe).
O autorze
1 min czytania 2023-06-07

– Każdy awans to idealny moment nie tylko na celebrację, ale i refleksję. Niezmiernie się cieszę, że Agata i Łukasz rozwijają swoją karierę i znajdują coraz ciekawsze zadania na swojej ścieżce rozwoju, przekuwając swoje doświadczenie w wartość dla naszych Klientów. Agencja to biznes, który bazuje na zespołowych i indywidualnych mocach, to wielka satysfakcja, że potrafimy przyciągać nietuzinkowe talenty na dłużej – mówi Łukasz Borek, general manager agencji LiquidThread.

Agencja LiquidThread łączy w sobie różne centra kompetencyjne, aby elastycznie reagować na zmieniający się rynek mediowy. Przykładem tego jest zespół content solutions, integrujący rozwiązania branded content z autorskimi produktami mediowymi, w którym awansował Łukasz Łaski. Łukasz związany jest z agencją LiquidThread od niemal 5 lat, w której zaczynał od stanowiska content partership consultanta. W swoim portfolio posiada realizacje dla marek takich jak: Totalizator Sportowy, Kujawski, Prudential czy Związek Banków Polskich. Współpracował również przy projektach tj. podcasty dla marek Visa i mBank oraz Pilsner Urquell, które zostały nagrodzone w 2021 i 2022 roku. W nowej roli Łukasz będzie odpowiedzialny za działania z zakresu content partnership oraz digital paid media products. Jest absolwentem dziennikarstwa i politologii na Uniwersytecie Warszawskim.

Agata Brzezińska od prawie 12 lat jest związana z digital marketingiem. Współpracowała z markami z różnych kategorii takich jak: beauty, food, fashion, parenting czy motoryzacja. Przygodę z influencer marketingiem zaczęła w 2017 roku w LiquidThread na stanowisku influencer marketing specjalistki, a po dwóch latach przerwy wróciła do agencji, gdzie pracuje już od trzech lat, pomagając klientom w tworzeniu i realizacji angażujących kampanii z udziałem influencerów. Zajmując stanowisko senior integrated communication managerki, Agata będzie odpowiedzialna za projekty z zakresu influencer marketingu oraz cykliczne szkolenia wewnętrzne Influencer Compass Classes organizowane w ramach Publicis Groupe. Szkolenia powstały z inicjatywy międzydziałowego zespołu Influencer Compass, który odpowiada za doskonalenie całościowej oferty influencerskiej agencji LiquidThread i pracuje nad nowymi rozwiązaniami, które pozwalają nadążyć za dynamicznie zmieniającym się medium, jakim są influencerzy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj