Platforma pozwala wykorzystywać technologię Bluetooth Low Energy przede wszystkim do obsługi złożonych procesów biznesowych takich jak płatności mobilne, m-commerce, marketing automation, zarządzania lojalnością klienta oraz poprawę customer experience w każdym kanale – mówi Wojciech Chochołowicz, Dyrektor Marketingu Gino Rossi S.A.
W wybranych salonach w kraju trwają aktualnie oficjalne testy Synerise (synerise.com) z wykorzystaniem nowoczesnej aplikacji, która trafi do marketów (Android) przed 10 października.
Zobacz również
Grupa Gino Rossi S.A. zgodnie z zapowiedzią z początku roku kontynuuje wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań informatycznych w salonach oraz w sprzedaży on-line. Technologie zbliżeniowe i kontekstowe pozwolą m.in usprawnić obsługę programów lojalnościowych poprzez szeroka integracje z systemami POS, poprawić komunikację z klientami, szybciej realizować transakcje w salonach firmowych, obsługiwać reklamacje, dystrybuować wiedzę o aktualnych promocjach i zniżkach oraz uzyskiwać informacje o dostępności produktów w salonach, bez konieczności bezpośredniego kontaktu ze sprzedawcą.
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]