Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Pierwsze w Polsce wdrożenie technologi BLE (Beacon) w segmencie RETAIL

Grupa Gino Rossi S.A. wdrożyła multikanałową platformę Synerise przygotowaną przez HG Intelligence S.A. pozwalającą na integrację działań marki on-line & off-line.
O autorze
1 min czytania 2014-10-08

Platforma pozwala wykorzystywać technologię Bluetooth Low Energy przede wszystkim do obsługi złożonych procesów biznesowych takich jak płatności mobilne, m-commerce, marketing automation, zarządzania lojalnością klienta oraz poprawę customer experience w każdym kanale – mówi Wojciech Chochołowicz, Dyrektor Marketingu Gino Rossi S.A.

W wybranych salonach w kraju trwają aktualnie oficjalne testy Synerise (synerise.com) z wykorzystaniem nowoczesnej aplikacji, która trafi do marketów (Android) przed 10 października.

Grupa Gino Rossi S.A. zgodnie z zapowiedzią z początku roku kontynuuje wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań informatycznych w salonach oraz w sprzedaży on-line. Technologie zbliżeniowe i kontekstowe pozwolą m.in usprawnić obsługę programów lojalnościowych poprzez szeroka integracje z systemami POS, poprawić komunikację z klientami, szybciej realizować transakcje w salonach firmowych, obsługiwać reklamacje, dystrybuować wiedzę o aktualnych promocjach i zniżkach oraz uzyskiwać informacje o dostępności produktów w salonach, bez konieczności bezpośredniego kontaktu ze sprzedawcą.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj