Usługa dostępna jest w Warszawie, a jej realizacją zajmie się 15 sklepów sieci Biedronka, pokrywających zasięgiem dostaw obszar zamieszkały przez ponad 1,2 mln mieszkańców stolicy. Zamówienia składane online w aplikacji bądź na stronie Lola Market lolamarket.com/pl/ będą kompletowanie i dowożone do klienta przez tę samą osobę, personal shoppera, której zadaniem jest kompleksowa realizacja zakupów.
Zakupy w Biedronce będą dostarczane przez Lola Market bez opłat, o ile ich wartość przekroczy 250 zł. Za dostawę koszyka wartego między 150 (minimalna wartość zamówienia) a 250 zł klient zapłaci 14,99 zł. Ceny produktów będą tak samo atrakcyjne jak w sklepach stacjonarnych, a asortyment będzie stopniowo zwiększany.
Zobacz również
– W ofercie Biedronki poprzez aplikację Lola Market będzie dostępna podobna liczba produktów jak w Sklepie Internetowym Biedronki w Glovo, czyli około 3500 artykułów. Najkrótszy czas realizacji dostawy od chwili złożenia zamówienia do momentu otrzymania produktów wyniesie godzinę. Lola Market działała przez długi czas w Hiszpanii, na polski rynek wchodzi w czerwcu od razu z tak renomowanym partnerem jak Biedronka – mówi Dominik Prus-Wiśniowski, menedżer ds. projektów cyfrowych w sieci Biedronka.
W ramach usługi shopper/asystent zakupów, w razie braku produktu będzie kontaktował się z klientem telefonicznie lub za pośrednictwem aplikacji, aby zaproponować produkt zastępczy. Finalnie to klient decyduje, czy skorzysta z zamiennika. W tej sytuacji będzie on miał też możliwość poprosić o produkt, który jest w ofercie sklepu stacjonarnego, ale który niekoniecznie musi być w danej chwili w ofercie na platformie Lola Market, np. produkt z oferty tymczasowej.
Biedronka jest pierwszym i obecnie jedynym partnerem Lola Market w Polsce.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS Voucher zamiast gotówki. Biedronka zmienia zasady zwrotów
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Od 13 marca klienci Biedronki za zwracany towar otrzymują nie pieniądze, ale vouchery promocyjne do wykorzystania w danym sklepie. Wprowadzony nowy regulamin przewiduje również zmienione terminy zwrotów.
PS2 InPost chce zrewolucjonizować rynek płatności mobilnych dzięki InPost Pay
InPost zaprezentował nową usługę. Tym razem jest to InPost Pay, czyli forma płatności bezgotówkowych, które mają być dostępne w aplikacji prawdopodobnie jeszcze w tym roku.