Drodzy Czytelnicy,
zachęcamy do udziału w naszym darmowym webinarze, który redakcja Nowego Marketingu organizuje z międzynarodową agencją strategii marki, projektowania i innowacji Dragon Rouge. Tematem wydarzenia są „Zaskakujące połączenia. Jak trend hybrydyzacji zmienia półki FMCG„.
Zobacz również
Współcześni konsumenci poszukują wyjątkowych doświadczeń, innowacyjnych połączeń i produktów, które odpowiadają na nowe potrzeby. Nic więc dziwnego, że coraz częściej na półkach mamy do czynienia z nowymi kategoriami. O tych właśnie kategoriach będziemy rozmawiać 13 lipca z Joanną Rewaj, Strategy & Innovation Expert w Dragon Rouge. Wspólnie zanurzymy się w intrygujący świat nowych produktów i potrzeb, stylów życia i kodów wizualnych, kładąc szczególny nacisk na kategorię napojów i przekąsek, ale też hybryd kosmetyczno-suplementowych.
Pod lupę weźmiemy 3 obszary, które generują najwięcej innowacji:
1. Zdrowa przyjemność i Przyjemne zdrowie (pleasant wellbeing), w którym rośnie ilość nowych propozycji zdrowego dogadzania sobie, „less guilty pleasure”
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
2. Impreza na trzeźwo, czyli wszystkie napoje, które pomimo swojego bezalkoholowego charakteru, doskonale wpisują się tożsamościowo w atmosferę towarzyskiej imprezy
Słuchaj podcastu NowyMarketing
3. Świat hybryd powstających na przecięciu tego, co super naturalne i tego, co naukowe, przyglądając się markom kosmeceutycznym, takim jak Health Labs Care czy suplementacyjnym takim jak The Nue.
Na ciekawych przykładach ze świata, omówimy implikacje dla rozwiązań architektury portfela i rozwiązań brandingowych, komunikacji marketingowej, ale też zarządzania kategorią i decyzji związanych z wyborem odpowiedniej półki.
Zastanowimy się też, jakie nowe, emergentne napięcia mają potencjał kształtowania nowych hybryd w niedalekiej przyszłości.
Zatem jeśli…
- zaskakują cię ciągle nowe nazwy produktów i całych kategorii,
- nie wiesz, co to hard-seltzery i jak odróżnić je od hard-lemoniady,
- zastanawiasz się, czym jest shroomboom, i co jest lepsze – moktajle, czy hoptajle,
- nie wiesz, czym są kosmeceutyki i czym się różnią od nutrikosmetyków,
- chcesz się dowiedzieć, kim są „cannasseurzy”, „vinofici” i „tea-totalerzy”,
… dołącz do naszego darmowego webinaru!
Webinar odbędzie się w piątek 13 lipca br. o godzinie 11:00. Darmowa rejestracja dostępna jest na stronie wydarzenia.
Wydarzenie zakończy otwarta sesja Q&A.
Poznaj naszą prelegentkę:
Joanna Rewaj – Strategy & Innovation Associated Director, Dragon Rouge. Od ponad 20 lat zajmuje się strategią budowania silnych, wyrazistych marek, wygrywających na półce i w umysłach oraz sercach konsumentów. Od 10 lat w Dragon Rouge wspiera zespół designerów w rozumieniu potrzeb konsumenckich, istotnych dla marek trendów społeczno-kulturowych oraz efektywnych narracji i kodów brandingowych.
Dragon Rouge – Międzynarodowa agencja strategii marki, projektowania i innowacji założona w 1984 roku. Globalny zasięg realizowany jest z 8 biur na świecie: Paryża, Londynu, Hamburga, Nowego Yorku, Sao Paolo, Singapuru, Szanghaju oraz Warszawy. W Polsce Dragon Rouge działa od 1994 roku i jest największą agencją o profilu strategiczno – brandingowym.
Materiał powstał we współpracy z Dragon Rouge.