TERRITORY

Włocławek po raz kolejny wyznacza modowe trendy

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Włocławek po raz kolejny wyznacza modowe trendy

Włocławek po raz kolejny podjął współpracę z Włodi4444. Wcześniej artysta stworzył brandowe swetry, a tym razem bomberki oraz bucket hat.

Włodi4444 uznawany jest w sieci za jednego z największych fanów ketchupu Włocławek. Artyście udało się już zaprojektować swetry dla marki, które powstały w ramach akcji mającej na celu przypomnienie historii właśnie tego ketchupu. Fani produktu mogli wówczas przesyłać swoje wspomnienia z nim związane, a autorzy najlepszych z nich zostali nagrodzeni boxami z ketchupem oraz specjalnie uszytym swetrem. 

Tym razem Włocławek zachęca do wspólnej zabawy w mediach społecznościowych i daje możliwość podjęcia decyzji użytkownikom. Będą mogli oni zadecydować, który z gadżetów zostanie wyprodukowany w limitowanej ilości dla największych fanów marki. Decyzję mogą podejmować za pomocą udostępnionych na Instagramie filtrów VR. Na profilu marki, udostępniono 2 filtry VR, dzięki którym istnieje możliwość przymierzenia dwóch najnowszych gadżetów Włocławka – bomberki oraz bucket hat, powstałych we współpracy z Włodi4444

Wybrany Włocławkowy dodatek zostanie wyprodukowany w limitowanej ilości 25 szt. Autorzy najbardziej kreatywnych prac, zostaną nagrodzeni realnymi gadżetami.

Cała akcja jest pomysłem agencji Feeders.

PS Medicine x Fajans Włocławek. Polskie marki nawiązały współpracę

Moda i sztuka tworzą najbardziej zaskakujące połączenia, czego najlepszym przykładem jest kolekcja Medicine x Fajans Włocławek. Polskie marki nawiązały współpracę, chcąc w nieoczywisty sposób przypomnieć odbiorcom o wieloletniej tradycji wyrobów fajansowych.

PS 2 Prawdziwy kolor ketchupu Heinz. Ciąg dalszy walki z ketchupowymi oszustwami

W ramach kampanii „Ketchup Fraud”, Heinz walczył z oszustwami restauratorów, którzy uzupełniają butelki po ich produkcie innymi sosami. Turecki oddział Wunderman Thompson poszedł o krok dalej i postanowił znaleźć dokładny odcień czerwieni, jaką powinien mieć oryginalny produkt. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij