Żebrolajki nadal w modzie - raport Fanpage Trends sierpień 2012

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Żebrolajki nadal w modzie - raport Fanpage Trends sierpień 2012

O modzie na żebrolajki pisaliśmy w lipcowym raporcie Fanpage Trends. Jak udowodnił Play, każdą modę da się wykorzystać nie tracąc stylu. Obrazek „Zebrolajki” z komentarzem „Prosimy nie lajkować tego postu! ;-) ” był jednym z bardziej lubianych na profilu marki.

Wakacyjny klimat doskonale wykorzystała Warka promując nowy produkt Radler. Profil Radlera dzięki wzrostowi o 58,8 tys. nowych fanów z hukiem wbił się na piąte miejsce rankingu największych profili marek piwnych na Facebooku. Wyprzedził tym samym profil Żywca, czy samej Warki.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Choć wakacje nie przyniosły wielkich wzrostów w czołówce największych, walka fan page’y trwa. Wzrost na większości największych polskojęzycznych stron w czasie wakacji zwolnił. W sierpniu największymi przyrostami liczby fanów mogą pochwalić się strony operatorów sieci komórkowych. Play po lipcowym przestoju znów ruszył z kopyta (5% wzrostu) i dogania profil Kwejka – od pierwszej trójki dzieli go jeszcze 1000 fanów. Jeżeli tempo wzrostu największych się utrzyma, w przyszłym miesiącu Play może stanąć na podium za Demotywatorami i Sercem i Rozumem. Orange Polska (największy w tym miesiącu przyrost liczby fanów – 7%, czyli prawie 60 tys. nowych fanów) przerósł stronę Kuby Wojewódzkiego i jest na 6. miejscu, 500 fanów za Allegro. Stosunkowo wysokim wzrostem też wyróżnia się trzecia sieć, Plus, którego fanpage zdobył 44 tys. nowych fanów (6% wzrostu).

Strona Demotywatorów w rankingach liczby zaangażowanych fanów i interaktywności trzyma 1 miejsce. Pomimo oddania w lipcu Demotywatorom tytułu najbardziej angażującej i interaktywnej strony polskiego Facebooka, jest nadal w dobrej formie z wynikami niewiele mniejszymi od nowego lidera. Trzecie miejsca trzymają Komixxy, jednak z dużo niższymi wynikami niż pierwsza dwójka. Najwięcej fanów mówiących o stronach mają Demotywatory i Kwejk. Demotywatory w tym rankingu po niezbyt udanych miesiącach znalazły się na pierwszym miejscu, bardzo mocno dystansując się od konkurencji.

Wśród branż najwięcej fanów wciąż ma Muzyka, podobną ilością mogą się pochwalić Odzież, E-commerce, Żywność, Telekomunikacja i Sport. Jednak w porównaniu najciekawsze jest jak strony w poszczególnych branżach angażują swoich fanów. Choć największą liczbę fanów angażują E-commerce, Sport i Muzyka (te same branże są najbardziej interaktywne), szczególnie warto zwrócić uwagę na Kawiarnie. Na tle innych branż wyróżnia się ogromnym procentem zaangażowanych fanów – co miesiąc angażuje kilkadziesiąt procent liczby swoich fanów. W tym miesiącu kawiarnie zaangażowały 234 tysiące osób, co stanowi 93% liczby fanów stron z tej branży.

Znacznie więcej informacji, rankingi dla 31 branż oraz komentarze ekspertów znajdziecie w sierpniowym raporcie Fanpage Trends.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij