Srebrne i brązowe Effie dla Rainbow Tours

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Srebrne i brązowe Effie dla Rainbow Tours

6 października podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej, Rainbow Tours odebrał 2 statuetki w konkursie Effie Awards 2014. Srebrne Effie za kampanię "Zwierzaki" -Lato 2014 oraz Brązowe Effie za kampanię „ Prawdziwa Egzotyka”-Egzotyka 2013/14.

Są to kolejne wyróżnienia dla touroperatora w konkursie, w którym nagradzane są najbardziej efektywne kampanie reklamowe.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Srebrne Effie trafiło do Rainbow Tours za kampanię „Zwierzaki” – Lato 2014. W reklamach pokazane zostały wakacje w każdym gatunku, dopasowane do potrzeb danej osoby – ponieważ każdy konsument to inne „wakacyjne zwierzę”. W zbudowaniu klimatu bardzo pomógł głos Krystyny Czubówny, głos doskonale znany z filmów przyrodniczych.

„Prawdziwa egzotyka...to coś, czego nie widziałeś…”- Celem tej kampanii było umocnienie wizerunku touroperatora, jako lidera w dziedzinie organizowania wycieczek egzotycznych, który ma w swojej ofercie największy wybór miejsc i sposobów na spędzenie urlopu. „Prawdziwa egzotyka” została doceniona przez jury i zdobyła Brązowe Effie.

W jednym i drugim przypadku kampania obejmowała: ogólnopolską telewizję, internet, radio, materiały BTL w salonach Rainbow Tours, oraz w sieci sprzedaży na terenie całego kraju, narzędzia direct mail, działania ambientowe. Kampania prowadzona jest na poziomie ogólnopolskim i lokalnym. Strategię komunikacji Rainbow Tours oraz kreację dla wszystkich kanałów komunikacji, przygotowała agencja Fat Baby. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Blueway Com

Do tegorocznej edycji Effie Awards reklamodawcy zgłosili 170 kampanii. Effie to jedyny tak prestiżowy konkurs marketingowy na świecie, zorganizowany po raz pierwszy w 1968 roku w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Idea konkursu dopuszcza tylko te projekty, w których wszystkie kluczowe narzędzia marketingu oraz współpraca pomiędzy agencją reklamową a klientem osiągają najlepszą efektywność komunikacyjną oraz wysokie wyniki biznesowe.

Agencja Fat Baby pracuje m. in. dla Rainbow Tours, dla marki Rossmann, dla Totalizatora Sportowego, PKO Banku Polskiego oraz AVIVA.

Dom mediowy Blueway Com realizuje cykliczne kampanie w mediach dla firm: Rossmann, Berlitz, FLC Pharma i STS. Od ponad dwóch lat współpracuje z Rainbow Tours.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij