180heartbeats + JUNG v. MATT z Grand Prix na Golden Drum w kategorii Digital

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
180heartbeats + JUNG v. MATT z Grand Prix na Golden Drum w kategorii Digital

Na wczorajszej gali Golden Drum w słoweńskim Portorož agencja interaktywna 180heartbeats + JUNG v. MATT otrzymała Grand Prix w kategorii Digital za projekt Tiger Game Is Not Over.

Wyjątkowe wyróżnienie dla polskiej agencji interaktywnej odebrała liczna reprezentacja agencji 180heartbeats + JUNG v. MATT: Mikołaj Sadowski (Creative Director & Partner), Marcin Gaworski (Managing Director & Partner), Mariusz Czepiec (Design Director) i Magda Chętnik (Account Manager). Nagrody na tegorocznym Golden Drum zdobyły jeszcze trzy inne polskie agencje: McCann Worldgroup (srebro, złoto i Grand Prix), Havas Worldwide Warsaw (złoto i srebro), Artegence (złoto), Cheil Poland (złoto).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Game Is Not Over to interaktywna platforma z grami retro, które nigdy się nie kończą. W każdej z nich Tiger pomaga grać dłużej. Wszystkie zaprojektowane przez agencję 180 rozgrywki (Anatomia, Party, Deadline) są pierwszymi tego typu interaktywnymi kolażami gier retro nałożonymi na warstwę futurystycznych filmowych teł. Idea Game Is Not Over płynnie przeniknęła do mediów społecznościowych i stamtąd do offline’u. Zwycięzca konkursu przeprowadzonego na fan page’u marki Tiger otrzymał dedykowany automat arcade z grą o swoim życiu.

Poniżej przedstawiamy case w formie video.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij