pkt.pl autoryzowanym Partner MSP Google AdWords

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
pkt.pl autoryzowanym Partner MSP Google AdWords

Od 1 października 2014 roku pkt.pl, lider na rynku usług reklamowych dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw,rozszerza swoje portfolio o profesjonalne prowadzenie promocji w wyszukiwarce Google™ w ramach programu „Autoryzowany Partner MSP Google AdWords”.

„Dołączenie do grona Autoryzowanych Partnerów MSP Google AdWords daje pkt.pl nowe perspektywy rozwoju. Nasi klienci, właściciele małych i średnich przedsiębiorstw, pytają o skuteczną reklamę w wyszukiwarkach.Teraz będziemy mogli zaproponować im dostęp do oferty nowych technologii i platform udostępnianych przez Google a w konsekwencji jeszcze efektywniejszą realizacje planów biznesowych” – komentuje współpracę Piotr Dębski, CMO w pkt.pl

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

AdWords jest atrakcyjnym narzędziem do promocji małych i średnich firm, ponieważ umożliwia umieszczenie reklamy dokładnie tam, gdzie szukają ich potencjalni klienci.Jest to efektywne kosztowo rozwiązanie, dzięki któremu właścicieleprzedsiębiorstw z ograniczonym budżetem reklamowym mają możliwość konkurowania z większymi graczami.

„Do grona Autoryzowanych Partnerów MSP przyjmujemy firmy o odpowiednim potencjale. Wierzymy, że współpraca z Google jako Autoryzowany Partner MSP Google AdWords otwiera nowe perspektywy reklamowe i rozwojowe w branży MSP ”– podsumowuje Agnieszka Hryniewicz-Bieniek, dyrektor biznesowy Google na Polskę.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij